Game of Thrones

:rofl:

10 likes

Wow ik zat echt op het puntje van de bank, ik vind het echt heel spannend! Maar idd wel heel donker, ik ben maar in mijn slaapkamer gaan liggen met de gordijnen dicht haha, zag geen steek

3 likes

Ik heb nog nooit zo intens gespannen gekeken, ik heb gewoon klamme handen?! Dat een serie dit met je kan doen.

7 likes

En even die muziek ook op het einde, zo goed!

4 likes

Oh ik ook. Ik vond het ook ZO spannend. Mijn vriend vroeg of ik aub het achtergrondcommentaar achterwege kon laten :sweat_smile:

4 likes

Ik zat alleen maar van spanning tegen mijn vriend vastgeklampt elke minuut te roepen: ik ga dooooooood!

1 like

Ik haat Brann ook echt intens en dit einde maak het niet veel beter.

3 likes

ettv

Pfff even bijkomen. Gek idee dat je sinds S01E01 je al naar deze battle uitkijkt en dat je het nu gewoon hebt gezien.

Viel mee qua heftige doden haha, had er veel meer verwacht. Had alleen niet verwacht dat in deze aflevering the night king al zou doodgaan. Hoop dat we in de volgende aflevering meer uitleg kregen!

Maar Arya <3 en Jon is a true Targaryen!

3 likes

Even een dubbelpost maar wat denken jullie dat Bran aan het doen was toen hij in trance/warging was?

Hij ging eerst in de ravens maar die waren al snel weer weg!

4 likes

Ik snap niet zo goed waarom zoveel mensen zo blij zijn met de aflevering / het gevecht (niet specifiek hier aan iemand gericht, maar aan alles wat ik lees op Reddit en Twitter). Het is zo ‘Hollywood’ of een sprookje geworden. Iedereen overleeft het, ondanks dat zoveel personages in een situatie hebben gezeten waar ze eigenlijk niet uit zouden moeten komen. Allemaal van die typische ‘reddingsmomenten’ die in ieder standaardfilm te vinden zijn. Sinds het allemaal niet meer uit de boeken komt, is de serie veel softer. Ik denk serieus dat niemand belangrijks meer doodgaat behalve Cersei. Ik hoop alleen dat ik het fout heb en ze weer even naar de oude stijl gaan. :grimacing: Iedereen dood en de troon voor Cersei oid haha.

21 likes

nu kan het echte spektakel beginnen, sansa die gaat plotten tegen daenerys :heart_eyes:

hoe achterlijk ben je ook om even willekeurig met je draak midden in een veld doden te gaan niksen, man man man

8 likes

Aan de ene kant vond ik het irritant dat hij niet stierf want het zag er niet zo best uit voor hem, maar aan de andere kant vind ik het ook wel weer iets voor GoT om volgende aflevering een ware slachting te hebben terwijl niemand het verwacht. Had zelf verwacht dat Grey Worm of Jamie dood gingen, maar die hadden ook een sterk setje plotarmor aan.

@Dragoste, volgens George RR Martin was het einde “bitterzoet”, dus denk dat er wel meer personages doodgaan.

5 likes

Boohhh, ik moet er wel echt even van bijkomen en het laten bezinken zeg :astonished:

1 like

Tatta gonna tatta

3 likes

Misschien bedoelde hij dat het einde bitterzoet was voor hem, en zijn eigen ideen. Namelijk dat deze schrijvers het te soft hebben gemaakt en hierdoor voor George bitterzoet is geworden.

1 like

misschien is daenerys gewoon geschreven om ons eraan te herinneren dat incest slecht is voor je ontwikkeling, de tijd van de habsburgers is ook al zo lang vergeten

4 likes

Ja helemaal met je eens. Op youtube zijn de comments wel een heel stuk negatiever, bijvoorbeeld onder deze video:

Ik dacht ik kijk toch nog “even” de aflevering, man lig zwetend in mn bed nu.