Game of Thrones

17 likes

Ik vond het eerste kwartier wel mooi. Om te zien dat iedereen heel zenuwachtig en bang was. Dat gevoel kwam wel goed over.

8 likes

Oh ik vond dat juist vet spannend haha.

1 like

Vond het aan de ene kant ook wel een beetje een gek einde. Arya die eventjes de "onverslaanbare night King neersteekt. Was ontzettend stoer en onverwacht, de hint die Mellisandra gaf kwam namelijk niet bij mij aan, maar het voelde een beetje gek dat het zo" makkelijk" was.

1 like

Ik vind die lange vechtscènes ook totaal niet boeiend. Liever zie ik gewoon even een scorebord in beeld en gaan we weer verder met het plot. Gelukkig zaten er in deze aflevering wel wat mooie momenten die het vechten doorbraken.

En hallo hoe dom is het om alle “zwakkere” mensen in de crypts te verstoppen? Je vecht tegen een leger van doden die tot leven zijn gewekt. Denk even één seconde na mensen.

3 likes

Ik heb wel genoten hoor! Arya is echt mijn lievelings en ik denk dat mijn buren mij hebben horen schreeuwen, ik was even bang dat ze dood zou gaan

3 likes

Ik keek alleen meer naar dit gevecht uit dan het gevecht met Cersei :speak_no_evil: Helemaal geen interesse in die Cleganebowl en we weten toch al dat ze doodgaat. Daarbij vind ik zowel Dany als Jon niet heel sympathiek dus zal het me ook een worst wezen wie op die troon zit.

8 likes

Ik vond het echt een spannende aflevering! Een stuk beter dan de afleveringen hiervoor ten minste. Maar ik vraag me echt af hoe ze de komende afleveringen nog spannend gaan houden nu heel het night King gebeuren voorbij is

1 like

De serie heet Game of Thrones dus het main event van het seizoen zou altijd om de game of thrones moeten gaan. Al die alliances en nu weer knokken om dat lelijke ding.

4 likes

De game of thrones gaat het spannend houden. Eerst het veroveren zelf en ondertussen bedenken wie er op gaat zitten en of er uberhaupt iemand op gaat zitten. Dus weer de combinatie van actie en persoongedreven verhaallijnen.

@anon76889665 @SayMyName
Ja daar hebben jullie gelijk in! Ik was gewoon zo meegezogen in de verhaallijn met de Night King dat ik verbaasd ben dat het nu voorbij is (ten minste, dat denk ik)

Welke hint??? voor mijn gevoel rende ze ineens weg, dacht alleen maar ???

‘Brown eyes, blue eyes, green eyes. Eyes sealed shut forever’ O.a. de Night King heeft blue eyes

2 likes

O ja natuurlijk, ik dacht dat ze de wights bedoelde die ze al gekilled had met dr pijl en boog enzo

1 like

Ik dacht wel toen ze zei van “What do you say to the God of death?”, bedoelt ze daarmee de Nightking. Als dit de laatste aflevering was geweest, had ik het denk ik minder snel verwacht. Alleen ze zitten nu op aflevering 3 dus hoe zouden ze dan de rest van het seizoen vullen als dit niet was gebeurd

1 like

Ohhhhh deze aflevering was vet
Ben nog even aan het bijkomen

Ik had me echt volledig ingesteld op veel meer doden en nu was dat niet zo en ik weet nu niet meer wat ik wil haha.

1 like

Ik ben wel teleurgesteld door het einde. 7 seizoenen opbouw voor dit… Had liever gezien dat de NK storyline meer uitgediept werd.

5 likes

Hoe wisten ze dat het gevecht op dat moment ging zijn? Precies een date gepland :joy:

Ik vond deze aflevering helemaal niet leuk. Ik vond 2 juist heel leuk. Ik vond dit een hele gekke, stille aflevering ofzo, soms vond ik het zelfs een beetje saai. En soms zag je geen fuck en had ik niet door welke draak welke was en dacht ik, ja schiet nou maar op met al die vechtscènes, ze gaan toch wel winnen. Want ja dit is niet meer George maar geschreven voor tv, dus mensen als Jon en Arya gaan toch niet in deze aflevering dood. En we hebben niks nieuws geleerd over de night king en Bran. En Ghost was weer zo weinig in beeld.
Maar goed volgende aflevering zal dus wel weer met onthullingen enzo komen, dan gaat het plot tenminste weer verder :smiley: De mensen die nu dood zijn boeien me ook niet, zijn echt typisch van die filmdoden. Mensen waarvan iedereen het misschien niet leuk vindt, maar wel kan accepteren dat ze dood gaan. Want dat niemand dood gaat zou ongeloofwaardig zijn, maar als de echt belangrijke karakters dood zouden gaan zouden mensen boos worden. Maar serieus, Sam had bijvoorbeeld sowieso dood moeten zijn, hij kan al amper vechten en was de hele tijd bang en deed niet zoveel, met 100000 wights ben je dan echt wel dood hoor.

Maar ja

8 likes