Game of Thrones

Super leuk! Heeft primark momenteel nog merchandise van Game of Thrones?? Ik was er laatst, maar zag er helemaal niks!

ja maar ze is toch ook niet écht zwanger? of zo heb ik die scenes in ieder geval altijd gezien, dat het puur een manipulatie is. Ze doet zwanger om geloofwaardiger over te komen met de onrealistische steun voor de nieuwe oorlog en zo is een tijd af hen terwijl ze wachten op troepen die nooit gaan komen.

3 likes

Is het al maandag? :smiley:

2 likes

Ah ja, dat kan natuurlijk ook, ik ben blijkbaar net zo naïef als Tyrion en geloofde dat ze echt zwanger was :smile:

Dan maar als tussendoortje die nieuw is :stuck_out_tongue:

en deze klassieker:

3 likes

Ik was er een week of twee geleden en toen hadden ze nog best wel wat! Weet niet precies meer wat allemaal, want ik was specifiek op zoek naar de fles ;p

1 like

Hahaha sorry heb hardop gelachen om ‘ze doet zwanger’.

Ga ‘doe niet zo zwanger’ zeker tegen iemand gebruiken dit weekend :stuck_out_tongue:

1 like

Ik heb die theorie ook wel is gelezen, hij gaf dat meisje ook een munt toen. Het zou me iig niks verbazen als hij nog terugkomt.

Oh ik vond hem ook zo hot, echt jammer dat Michiel het overnam

1 like

3 likes

Is dat m echt? Ik zie het wel maar zou ook gewoon iemand kunnen zijn die een beetje op hem lijkt toch?

Geen idee, dat is de vraag ;p

Ik wil dat Bran doodgaat. Net als Cersei maar dan om andere redenen. Ik kan Bran zijn hoofd echt niet meer uitstaan.

5 likes

Ik las op reddit echt een interessante theorie over het verloop van dit seizoen. Dat the Night King er is om ons op een verkeerd spoort te zetten en de uiteindelijke battle tussen Jon en Dany gaat zijn: https://www.reddit.com/r/gameofthrones/comments/be0sl7/spoilers_ending_theory_cersei_and_the_night_king/

2 likes

Hahahahahaha maar echt he, hij is zo vervelend

Bran is gewoon een arrogante special snowflake, mucho irritanto

4 likes

Oh, ik vond het niet zo’n rare opmerking. Ik denk dat hij almost niet bedoelt in de context van ik ben bijna volwassen, maar ik ben bijna mens. Want hij is nu de three eyed raven.

5 likes

Of omdat hij nog maagd is :stuck_out_tongue_winking_eye:

Maar nee, zo interpreteerde ik het inderdaad ook. Hij is ook niet echt menselijk meer, amper reacties e.d. Maar zijn staredown met Jaime was wel echt… chef’s kiss (en damn, wat is Jaime ineens hot! Objectief zag ik altijd al wel dat het een aantrekkelijke man was, maar in die scène kwam het ineens binnen bij me).

7 likes

het verbaasd me vooral dat Bran niet gewoon bij de weirwood boom is gezet om constant te strelen

1 like