Die poll hoort dus in het stel je persoonlijke vragen aka polltopic
Haha nee ik bedoel meer dat het niet zoveel zin heeft omdat kattenliefhebbers daar overheersen.
Het lijkt me juist voor iedereen fijner dat de kattenfoto’s in het kattentopic staat? Kattenliefhebbers hebben dan één overzicht van allemaal verschillende katten en verder val je niemand anders lastig met die foto’s.
Het was een grapje!
Mij persoonlijk maakt het totaal niet uit in welk topic wat staat.
Ik vind het soms jammer dat nieuwe topics heel snel gesloten worden met een ‘plaats dit maar in dit of dat topic’ en dat er vervolgens weinig reactie op komt. Ik vind nieuwe topics juist leuk ook al past het soms wel ergens anders misschien al een beetje in!
Wel leuk dat meerderen zich nu ergeren aan de overload aan katten. Toen ik dat zes maanden geleden zei was ik een sad banana.
Ik heb meer dan een maand terug gezocht en heb alleen maar dubbele topics gesloten en een medische vraag waar heel specifiek een topic voor bestaat
Ik lees nu pas dit topic, ben het zo eens met @Rosalind en @HvO. Heb het daar ook al gezegd, er worden zoveel foto’s geplaatst die theoretisch beter in een ander topic passen, waarom zouden alleen de kattenfoto’s ergens anders moeten? Het is toch het wat-je-even-kwijt-wilt fototopic, en als dat toevallig je kat is is dat je kat. Er komt ook heel veel eten voorbij daar, moet dat dan ook allemaal naar een ander topic?
Er is voor elk onderwerp wel een eigen topic. Het andere overgrote deel van de foto’s zijn foto’s van eten, daar zijn zelfs meerdere eigen topics voor. Dan zouden die volgens die beredenering dus ook ergens anders heen moeten, want waarom zou je elke dag een foto van je eten kwijt moeten?
Het is voor mij inderdaad wel een principekwestie. Het is een algemeen topic, dus ik zie niet in waarom kattenfoto’s daar niet geplaatst zouden moeten worden. Als er nou kattenfoto’s in een eettopic zouden staan is het wat anders, maar dat topic is bedoeld voor alles, dus kun je niet 1 onderwerp ineens gaan bannen imo. En al helemaal niet met het argument dat er een eigen topic voor is, want dat is er voor praktisch elk onderwerp waar foto’s van geplaatst worden. Eten? Eigen topic. Kinderen? Eigen topic. Sporten? Eigen topic. Outfit? Eigen topic. Dan zouden alleen de mooie landschappen die er wel eens voorbijkomen overblijven ongeveer…
disclaimer: ik kom gewoon naar het kattentopic als ik daar jullie katten kan zien <3 al maken we 5 aparte kattentopics ik ben erbij. Ook hondenfototopics of hamsterkooitjestopics, nooit teveel dierentopics voor mij.
Ik ben net serieus vanaf 1 december langs alle berichten in het WJEKW foto editie gegaan. Er zijn meen ik 491 berichten geplaatst en daarvan zijn 31 een foto met een kat erop. (Oke er is een foto met meerdere kittens, die heb ik als 1 geturfd). Misschien zit ik er een paar naast, maar toch.
Is denk ik misschien ook een beetje een seizoensding, dat we nu meer binnen zijn en meer met de katten op de bank zitten ofzo.
Ik vind het wel leuk dat er een discussie is waar ik het met beide kanten eens ben
Ik heb (nog) niemand zien zeggen dat ze niet in het kattentopic willen posten? En blijkbaar is er dus wel de behoefte om het in het algemene topic te delen, want genoeg mensen die in beide topics posten. Dus waarom censuur toepassen?
Ik geef ook alleen aan dat als je een probleem van kattenfoto’s maakt, je dit ook met andere foto’s zou moeten doen waar al een eigen topic voor bestaat. Want daar geldt dan toch precies hetzelfde voor? Waarom zouden kattenfoto’s een uitzondering moeten zijn?
Ik post zelf overigens zelden foto’s en lees met plezier zowel het wjekw-fototopic als het kattentopic
Vind het trouwens altijd prettig discussiëren/discussies lezen met jou, ben altijd blij als jij je erin mengt, zelfs als je het niet met me eens bent, want dan weet ik dat het tenminste niet gierend uit de hand gaat lopen, maar er punten komen waarover is nagedacht en die fatsoenlijk geformuleerd zijn.
Oke ik heb mn onderzoek iets relevanter gemaakt en alleen afgezet tegen het aantal geposte foto’s, de reacties die uit tekst bestaan buiten beschouwing latend. Er zijn vanaf 1 december ruim 130 foto’s geplaatst waarop geen kat staat, tegenover 31 foto’s met wel een kat. Just sayin’
edit: ik heb geen oordeel over of dit wel of niet te veel is maar dan weten we iig over welke verhoudingen we het ongeveer hebben
Ja tuurlijk, ik weet ook dat het daardoor komt. Maar ik dacht ik vermeld het toch even.
Huh geen sorry, ik bedoelde het ook niet gemeen sorry. Hardop denken is toch wat we hier allemaal doen
Hoow wat ik bedoelde was ondanks dat het logisch is dat iets wat je irritant vindt al gauw de overhand lijkt te nemen (ik zei niet voor niks ook dat het rond black friday leek of gymshark me om de oren vloog overal, omdat ik daar niks mee heb), alleen leek het me toch wel nuttig om voor ogen te houden hoe veel het in werkelijkheid is.
Eigenlijk zou een pie chart helderder zijn om te zien of de kattenfoto’s meer plek innemen dan eten bijvoorbeeld
Ik heb misschien anders geteld dan jij, maar kwam op 37/38 eten en drinken foto’s (waarvan een stuk of vijf met bolletje kerstkaneelkoekjes, over elke keer hetzelfde gesproken) vanaf 1 dec.
heb eten niet los geteld! alleen alle fotos en kattenfoto’s
Dat is bijna 1/4, ik vind dat wel veel hoor! Even los van de hele discussie. Maar een ander vindt dat idd misschien niet.
Oh ik lees verkeerd haha, iets minder maar vind het alsnog best veel. Maar weet niet hoe de verhouding is met andere foto’s dus mss valt het dan wel weer mee.