Die laatste alleen voor mensen die begrijpen wat het is.
Hahaha
Met omg-reacties graag
Ah joh dan kunnen we het er lekker ellendige discussies houden van ‘dit is geen humble brag’ net als de ‘dit is geen biecht’
Letterlijk precies, alleen zonder rokje gelukkig
Maar dan wel zonder topic erachter toch?
Hahaha was vergeten dat er een liedje van was.
Kunnen we dan een ‘saaie shit die helemaal niemand wil lezen’ topic openen?
Een dagboek posts topic lijkt me ideaal
Of een heel sub forum genaamd saai met dat soort topics.
Dit is mijn droom. Nooit meer: vandaag stond ik vroeg op en toen ging ik ontbijten. Daarna ben ik gaan werken en maakte mijn collega zo’n leuk grapje. De lunch was alleen niet zo lekker in de kantine. Nu lig ik lekker in bed met een zak chips en dan ga ik morgenochtend fietsen met mijn oma. Schrijf dat gewoon in je dagboek man. Daarvoor zit ik hier niet (sterker nog, staat in de huisregels dat dit forum geen persoonlijk dagboek is maar een plek voor discussie en gesprekken).
Ik heb soms echt zin om mensen gewoon een mooi dagboek te sturen, inclusief fluffy pen. Maar m’n fbi skills zijn niet goed genoeg om addressen te achterhalen
Dit graag. En dat alle leden daar dan posts heen kunnen verplaatsen.
Hier wilde ik toevallig vanmorgen nog over posten toen mijn huisgenoot haar droom aan het vertellen was. Echt no one cares, duurt ook altijd zo lang
Aah ja dan vind ik het ook wel aandoenlijk eigenlijk, of verdrietig ook. Ik heb het trouwens zelf af en toe met series, dat ik dat dan een beetje als deel van m’n leven ga zien en aan mensen wil vertellen. Dan besef ik me dat het in een serie was
Zuur allemaal zeg
Context?
Dit is het forumergernissen TOPIC mogen we ff
@Banananana jij bent echt altijd zo onnodig bitchy. Oke, je bent direct en dergelijke maar doe ook gewoon eens normaal…
Wat heeft het oude Egypte er mee te maken?