En een linkje naar je scriptie
Telt je strikdiploma ook?
Ligt eraan op welke leeftijd je die haalde.
Het aantal zwemdiploma’s kan er dan ook wel bij!
Nee dat wil ik niet want daar heb ik er maar eentje van (vermoedelijk omdat ik te getalenteerd was voor het Nederlandse zwemsysteem maar toch)
Sowieso
Dibs op “ik was lui daarom heb ik havo gedaan maar dat was eigenlijk veel te makkelijk want ik ben eigenlijk mega intelligent”.
Same
Ik ben ook saai as fuck hoor.
Als iedereen het gewoon als ondertitel neemt, zijn we daar snel klaar mee.
Iniemaxi.
Had een vet hoge Cito-score.
Ik wil er ook graag bij dat ik de eerste prijs heb gewonnen op de basisschool voor mijn zelfgeschreven griezelverhaal.
Ik ben als kind op tv geweest bij Kids for animals. Samen met mijn hond! Telt dat ook?
Ik wil graag ‘is ontslagen bij een supermarkt’. Dat is op het moment mijn grootste prestatie.
Zo leuk Jij wint! Niemand kan dit overtreffen
Ik won op mijn 9e een tekenwedstrijd op een vakantiepark!! Prijs: een lolly. Ik herinner me nog goed hoe mijn moeder toen met nieuw respect naar me keek, ze bleek me al die jaren onderschat te hebben. Toen we thuiskwamen van vakantie mocht ik 3 groepen overslaan en vervroegd instromen op de kunstacademie, waar ik op mijn 12e een alcoholverslaving ontwikkelde omdat iedereen me pestte omdat ze jaloers op me waren. Als protest maakte ik voor mijn eindopdracht niets, wat ook weer als een briljant protest tegen de gevestigde orde werd beschouwd. Ik liet me alles aanleunen terwijl ik tegen een muurtje geleund stond te roken en mijn schouders ophaalde. Sinds die tijd heb ik eigenlijk niets noemenswaardigs meer gedaan en werk ik inmiddels in een callcentre, vol miskenning. Ik vind het heel moeilijk om te leven met het feit dat niemand om me heen weet hoe getalenteerd ik diep vanbinnen ben dus gooi ik het maar gewoon in elk gesprek, voor de zekerheid.
Ik geloof dat Hitler de primeur met die titel al had.
In dat geval wil ik graag als titel: is op de middelbare school een keer in de prullebak gevallen
Dat is namelijk mijn grootste herinnering aan de middelbare.
Zo?
Oja, ik werd na 3 uur ontslagen in een koffietent. Haha. Bijna vergeten.
Haha tijd voor een:
show je scriptie topic
show je cijferlijst topic
show je Cito-toets resultaten topic
of gewoon een algemeen humble brag topic
Lets go