En in een spoiler. Ik ben namelijk bang voor bestek
En een plastic rietje is zooo niet millieu verantwoord omaigat
ik vind die plantenfoto’s in het fototopic irritant .
is er geen plantentopic ofzo?
wel hypocriet… want al die dierenfoto’s vind ik dan weer helemaaal niet erg en volgens mij is er ook een dierentopic hahah
Is er trouwens nergens een sekstopic? Ik begin die te missen.
heb je een nieuw acc gemaakt of kom je van egf?
die is er wel maar daar heb je 50+ berichten voor nodig dus die zie jij nog niet (als je nog geen 50+ berichten hebt)!
Zo vaak worden daar toch geen foto’s van planten geplaatst?
o vind ik wel haha! laatste 100 berichten misschien niet maar ik heb net een bijlees sessie gehad en zag er heeel veel voorbij komen. in vorige topics ook
Oh misschien lijkt dat dan zo omdat je alles achter elkaar leest, vind het iig niks vergeleken met de kattenfoto’s
Ah kijk, thanks!
Ja, ik kom van EGF af maar ben hier niet zo actief als ik daar was. En andere naam na mijn biecht
o nee sorry ik wilde niet checken wie je was ofzo haha ik bedacht me na mijn post ook dat dat misschien stom overkwam. maar hele nieuwe leden kennen het bestaan van dat topic niet zegmaar omdat ze die dus niet zien en ook niet weten dat dat er altijd was/is.
dus ik wilde uitleggen dat je x aantal posts nodig hebt om die te kunnen zien!
Huh ik heb 200+ berichten maar kan het topic idd niet openen
Heb je al wel een aanvraag gedaan?
Eh, wat voor aanvraag en waar?
Dit is een van mijn forum ergernissen aanegzien dit 1000x voorbij komt en er een forum faq is. Maar je moet bij de mods een aanvraag doen om in het members only te kunnen komen.
Ik heb net het hele faq ding doorgelezen maar sorry dat ik je dwars zit omdat ik geen hol van dit forum begrijp
Thanks!
Kinderachtig… Ze wordt er hier toch op gewezen? Dan vind ik het wel logisch dat ze het vraagt.
Thanks
En er zijn ongeveer 8 topics met zulke info over het forum dus het is gewoon niet heel overzichtelijk. Zit hier nu toch al een lange tijd en ik wist alsnog van niks.
Om te voorkomen dat mensen ons nu opeens allemaal berichtjes gaan sturen. Graag via deze weg anders worden ze niet behandeld:
Oh sorry ik wist niet dat ik me er niet aan mocht ergeren.