Forumergernissen

Ik heb het ook vaak, ook safari op iPhone.

1 like

Ik denk dat het een combinatie is van traag gegevens inladen en een drukke telefoon. Het wachten gebeurt ook op je laptop en dat suggereert dat de gegevens niet snel genoeg beschikbaar zijn.

Heb je het ook op andere plekken?

Hoe bedoel je andere plekken? Qua locatie waar ik ben maakt het niet uit, heb het overal op elk netwerk. Ook op het mega snelle netwerk op werk

Dus je ergert je aan jezelf? :stuck_out_tongue:

10 likes

Dat het forum sinds een paar dagen ineens in het Engels is.

Niet jullie bijdragen uiteraard, maar alle systeemteksten. Of ben ik weer een sukkel met een touchscreen geweest en heb ik ongemerkt een instelling veranderd?

2 likes

Ik ben sinds gisteren lid en viel mij ook op. Kreeg ook de bevestiging mail in het half engels half Nederlands.
Dacht dat het aan mij lag, dat ik iets verkeerds had aangeklikt. Maar als meer mensen er last van hebben, zal dat wel niet haha.

Dat is gek, de standaardtaal van het forum staat namelijk op Nederlands.

Kun je eens kijken wat er bij jouw persoonlijke instellingen staat als taal?

1 like

Thanks! Geen idee waarom, maar interface stond op Engels. Heb het nu terug naar Nederlands gezet en all is good.

1 like

Ik had een tijdje geleden precies hetzelfde en ik ben er nooit achter gekomen waar het aan lag :sweat_smile:

1 like

Mensen die niet lezen en als reactie op iets een hele rant van twee alinea’s tikken en dat je denkt: dat zei diegene helemaal niet. LEZEN.

17 likes

Hoe kom ik bij het opbiecht topic? Ik heb 10 post en ik ben hier pas een week…

12 likes

Biecht: ik vind dat echt stom inderdaad.

Neegrapje, is een mening

4 likes

Dunne mensen.

2 likes

Ja maar. Dikke mensen moeten van het forum af. Want dik zijn is per definitie ongezond, dus ga maar sporten, is goed voor je.

1 like

mmmm.mmmm taart :blush::blush:

1 like

Zou je dat nou wel doen? Ik maak me extreem zorgen om de gezondheid van een onbekende op internet!!111!!11!

5 likes

Hallo ik ben influencer!! Ben publiek figuur!! Nu mag je een mening over me hebben!!

12 likes

Ik vind het echt niet oke dat je obesitas zo aan het promoten bent op internet door gewoon te bestaan en te ademen en een selfie te posten. STOP MET OBESITAS AANMOEDIGEN

5 likes

Nee

Hahaha nu stop ik

23 likes

Zit daar suiker in? Zou je dat wel drinken? Straks word je nog dik en dat is wel het ergste wat iemand kan overkomen.

4 likes