Het verschil is natuurlijk dat jij al langer op het forum zit. Voor nieuwe leden lijkt het me heel behulpzaam om de huisregels en faq snel te kunnen vinden.
Ja en die huisregels en privacy dingen moeten beschikbaar zijn. We wisten eerder gewoon nog niet hoe dat moest.
Oké ik waardeer je reactie wel!
Ik hoop dat ik het uitgelegd krijg.
Bij mij op mijn telefoon verdwijnt de bovenste balk voor de helft. Ik kan dan niet zien in welk topic ik zit of dat ik een melding heb.
Ik heb een Samsung en gebruik Chrome en het default thema.
Ik heb dat ook maar als ik even naar boven scroll komt ie weer terug
Ja dat klopt. Tot een paar dagen terug had ik h3t niet.
Ik heb mijn thema op Dark staan maar eens in de zoveel tijd gaat hij opeens terug naar de witte variant, een heel ander thema dus. Hebben meer mensen dit en hoe komt het?
Ja heb ik ook!
bedoel je echt Dark, of heb je het misschien toch over Alien night? die heeft nl de optie om van donker naar licht te gaan. ik kan me zo weinig voorstellen bij een thema dat spontaan wijzigt namelijk.
Nee echt dark!
ah toch, heel vreemd. kan er zo direct niks zinnigs over zeggen maar zal eens kijken.
Het wjekw-topic loopt bij mij steeds vast na het lezen van ongeveer 15 posts. Hij blijft dan continu laden. Als ik het topic wegklik en opnieuw open gebeurt het telkens weer (dus kan elke keer ongeveer 15 posts lezen). Ik heb dit niet bij andere topics.
Het is weer gebeurd, heb even gekeken maar hij gaat dus terug naar het thema default! Zou het kunnen komen doordat ik default op thema heb op mijn laptop bijvoorbeeld? Heb het forum niet geopend daarop de laatste dagen
Help! Ik zie geen members only topics meer? vond het al zo verdacht stil op het forum.
je had jezelf uit de groep verwijderd zie ik, vandaar!
ahh bedankt voor het regelen! ik dacht dat ik gedeeltelijk geband was haha
Geen probleem of storing, wel een bevinding:
Sinds gisteren staan bij mij de cijfers van likes een stuk hoger dan de hartjes. Ik geloof niet dat ik een thema actief heb, en zit op mijn Android telefoon in de browser.
Geen wereldprobleem maar wel vervelend: het is nu al een aantal keer gebeurd (3x afgelopen paar weken denk ik) dat ik naar het forum wil gaan en dat de website gewoon niet laadt. Er komt geen foutmelding of iets, er gebeurt gewoon helemaal niks. De oplossing is altijd om cookies en site data te wissen (ik gebruik Firefox trouwens), maar ik vroeg me af of dit aan het forum ligt of aan mijn browser.
@moderators
Sinds een tijdje komt de afbeelding niet meer mee als ik een link naar een instagramfoto plaats op het forum.
Zo dus:
Ik heb het al op verschillende manieren geprobeerd, via uploaden of gewoon de link plakken maar het werkt niet.
Ligt dit aan mij of aan het forum? Kan ik hier iets aan doen?
Hi! Ik heb er in het thema Dark “last van” dat hij steeds terug springt naar een x-aantal eerdere berichten (is deze zin duidelijk?). Pas sinds een week ofzo. Het is vooral nadat ik een bericht heb aangepast.
Ook blijven de groene bolletjes voor DM’s ook lang staan, terwijl ik alles wel gelezen heb. Als ik dan al m’n meldingen heb aangeklikt (ook de meldingen die niet over DM’s gaan) is het weer weg.
Geen hele vervelende dingen, maar ik dacht: ik meld het toch maar even