Had dit ook!
Denk dat iedereen dit had
Dit had ik ook idd
Ik heb zin in Galgje met jouw wachtwoord
*grom*
Out of memory: Kill process 19145 (postmaster) score 145 or sacrifice child
Killed process 19145 (postmaster) total-vm: 3427432kB, anon-rss:11020kB, file-rss:0kB, shmem-rss:2378416kB
Met andere woorden: De database was even gek geworden en tot Epische Proporties opgezwollen. Die is afgeschoten door het systeem en daarna opnieuw opgestart, en nu werkt het weer.
Of Jullie Wat Liever Willen Zijn Voor De Server. Ik Hou Jullie In De Gaten.
âoepsâ.
Sorry, de 15 seconden onbereikbaarheid kwam door wat onderhoud van mij. Is allemaal weer voorbij, en ik zal volgende keer nog nauwkeuriger kijken of de updates geen grote verstoring van de server met zich meebrengen.
Voor de technofielen onder ons: Ik had even gemist dat apt ook de containerservice (docker) wilde updaten.
Had mijn berichtje in het verkeerde topic geplaatst:
Sorry had dit eerst in het verkeerde topic gepost dus nu nog maar een keer in het goede topic:
Een tijd geleden in het begin van de forumdagen was er een bug dat wanneer je iets aan het typen was en dat nog aan wilde passen dit niet ging. Die bug is helaas sporadisch weer terug lijkt het?
Het is niet iedere keer als ik wil reageren maar soms (kans van 1 op 2 ongeveer) als ik wil reageren en ik wil een woord aanpassen of nog wat tussen mijn tekst typen dan verspringt gewoon de halve pagina en doet ie net of je ergens anders klikt. Ook de antwoorden-knop doet het dan niet waardoor je eerst een paar x de browser moet afsluiten en weer openen voordat je een reactie kunt plaatsen. Super frustrerend.
Hebben meer mensen dit? Ik gebruik trouwens google chrome op een android telefoon (volledig up to date).
Ik heb nu bij een paar topics dat ze wel op volgen staan maar ze niet bij mijn ongelezen of nieuwste verschijnen. Als ik ze dan tussen alle topics open ben ik ook bij de meest recente meteen en niet bij diegene die ik als laatste gelezen heb.
Hebben meer hier last van? Heb al geprobeerd om âvolgenâ aan en uit te klikken en de andere opties even aan te zetten (negeren etc) maar lijkt nog niet te werken.
Klopt het dat het âWat je even kwijt wilt zw/k #5â-topic verdwenen is?
Klopt⊠hij is weer teruggezet, bedankt voor het melden.
Wat snel, hartelijk dank!
Ik heb al een tijdje dat ik meldingen âmisâ. Ze worden wel gemeld, maar het blauwe bolletje gaat heel snel weer weg als ik het forum open. Hebben andere mensen hier ook last van?
Ja! Ik mis vrijwel alle meldingen
Ik heb dat wanneer ik een topic lees met veel nieuwe berichten, niet alle berichten laden. Dan ga ik naar het overzicht met alle topics en klik het topic nogmaals aan. Dan zijn er weer wat berichten geladen en kan ik verder. Maar uit zichzelf laadt ie niet als ik in het topic wacht. Moet dus meerdere keren een topic opnieuw aanklikken, wil ik alles bij lezen. Wat kan ik hieraan doen? @moderators
Ik heb moeite met het plaatsen van nieuwe berichten vanwege dit:
De teller van de berichten over de reply knop dus
wat irritant, welk theme is dit?
Graceful, kan dat?