Ik ook en ik krijg ook het topic niet geopend en kan de melding niet wegklikken.
Ik denk dat ik weet hoe het komt - het is fixbaar, maar ik moet even knutselen!
Klopt het dat je een iPhone 5, 5S of SE gebruikt? Dit is een bekend probleem met die telefoontjes helaas. Kort samengevat: De meeste mobiele telefoons hebben een wat ‘langer’ scherm dan de 5/5s/se en daardoor wordt de zoekbalk wel getoond.
De enige oplossing op dit moment is inderdaad om het scherm te draaien, hoe onhandig het ook is. Ik hoop iig dat je niet enorm vaak hoeft te zoeken …
Het is niet 100% hopeloos hoor, ik heb het wel ergens aangegeven en met geluk wordt het ook weer gefixed. Maar voor nu moet je denk ik even behelpen met het draaien van je toestel. Sorry!
Geen probleem maar een vraag. Hoe kun je ook weer alleen je eigen posts terugvinden in een topic? (het liefst dat je alleen je eigen posts ziet daar). Ik wil mijn eigen polls+stemmen teruglezen in het ‘stel je persoonlijke vraag’-topic maar als ik in dat topic op mijn eigen naam zoek, krijg ik alleen mijn berichten tot ongeveer 1500 terwijl ik daarna ook nog gepost heb in dat topic. Het werkt ook een beetje omslachtig op die manier. Volgens mij was er een trucje voor (ergens een vinkje zetten?) maar ik kan het me niet goed meer herinneren…
@Enthusiasm hoe werkte dat ook alweer? Op mobiel kan ik dat nl. niet zien. Volgens mij in dat topic op je naam klikken en dan rechtsboven op een soort trechter/filter icoontje. Maar dat is wel op de computer of even switchen naar desktopweergave bij de drie streepjes boven.
Ah ja, gevonden! (op de laptop) Ik dacht dat je op je naam rechtsboven in het scherm moest klikken, maar je moet klikken op je naam van een bericht in dat topic. En dan inderdaad op die trechter. Dankjewel!
Krijg je een melding als je een nieuw privé-bericht ontvangt? Ik had een zelfde soort melding als bij een like/reply verwacht, maar heb niets gehad en dus iemand twee weken laten wachten op antwoord
Ja je krijgt dan ipv een blauw rondje bij je avatar een donker groen rondje bij je avatar rechts boven in je beeld.
Ah, dat heb ik dan niet gezien! Zal beter opletten
Je kunt in je voorkeuren trouwens ook opgeven dat je een mailtje krijgt wanneer iemand je pb’t! Ik ben zo vrij geweest om dat even voor je aan te zetten.
Ah lief, dank je! Heb inderdaad een berichtje gekregen en zie nu ook een bolletje staan maar ben wel 100% zeker dat dat er eerder niet was. Nou ja, eind goed al goed
Alle smileys doen bij mij stom op mobiel!
Huh ik had het hamburger thema maar nu is die ineens weg? op m’n iPhone althans, computer niet gecheckt. Hamburger staat ook niet meer als optie ertussen? Discourse thema sucks balls
Same here!
Goedemorgen!
Het klopt (helaas). De reden is wat technisch: Discourse ondersteunt thema’s en biedt daarbij twee soorten: volledige thema’s en sub-thema’s. Volledige thema’s bieden de full deal: die passen kleuren aan, doen iets met vormgeving van het systeem, bepalen plaatsing van objecten voor een deel en zetten bijvoorbeeld ook een achtergrondafbeelding neer.
Sub-thema’s daarentegen passen maar één of enkele dingen aan. En ‘Hamburger’ is zo’n subthema - het zorgt officieel alleen voor het uitbreiden van het menu met de opties om snel een thema te kiezen.
In de vorige versies zat een foutje waardoor het ook als zelfstandig thema werd gepresenteerd, en dat is nu blijkbaar veranderd met de updates die ik heb geïnstalleerd vannacht.
Probeer anders eens een van de volgende:
- discourse-classic
- Vincent
- graceful
Wellicht dat een van die je goed bevalt.
Het is trouwens niet alleen slecht nieuws: met de updates van vannacht is ook een optie gekomen om de chat te kunnen aan- en uitzetten in je eigen voorkeuren. Wellicht handig!
Bij thema ‘Vincent’ zijn de forumnamen en titels bij mij amper zichtbaar, kan dat aangepast worden?
Voorbeeld:
Ah, goed punt, ik zal het aan de ontwikkelaar van het thema doorgeven!
Komt hamburger thema niet meer terug?