Forum Bieb

Er zijn veel boeken lezers op dit forum. Dus ik dacht misschien is het leuk om boeken te ruilen.
Als een soort forum bieb.
Misschien is hier iemand die een boek heeft die jij altijd al hebt willen lezen.
Of je wilt je boeken kast opruimen en wilt iemand anders blij maken met jouw oude boeken.

Toevoeging van de moderators: Let op, het is niet toegestaan ebooks te delen of links te delen naar illegale downloads.

10 likes

Ik heb heel veel chicklits van Jill Mansell, Chantal van Gastel, Sophie Kinsella etc.

1 like

Iemand nog Murakami’s waar ie vanaf wil? Ik heb tot nu toe alles illegaal in ebooks gelezen maar ik heb besloten dat ik zijn boeken wil sparen. Dus ik koop ze graag over!

Ik heb ook heel veel chicklits liggen en wat Young Adults :slight_smile:

1 like

Ik heb Vochtige Streken. Just sayin’. Kan 'm wel even missen. Nee grapje leuk topic.

3 likes

Ik heb ook Dan Brown. Maar dat hoeft niet zo van mij, die mag je zo hebben. zal t nog even aan meneer admin vragen voor de zekerheid.

Het is een topic over boeken… Misschien heeft @Krabsalade de beste oplossing voor die vochtige streken van jou :innocent::innocent:

2 likes

Ohhh ik heb binnenkort een hele stapel boeken gratis af te halen in Amsterdam (mijn vriend en ik zijn aan het onderhandelen want we hebben echt veel te veel boeken dus we moeten er een aantal weggeven maar het is nog even een battle royale over welke).

2 likes

Ik heb ook een hoop boeken gratis af te halen in Amsterdam West!

  • Behind her eyes - Sarah Pinborough
  • Mine till midnight - Lisa Kleypas
  • The perfect mother - Aimee Moilloy
  • The light we lost - Jill Santopolo
  • People like us - Dana Mele
  • The perfect roommate - Minka Kent
  • Zeik niet zo - Anouk Kemper, Lianne Marije Sanders en Suzette Hermsen
  • The Cruel Prince - Holly Black
  • The couple next door - Shari Lapena
  • The chalk man - C.J. Tudor
1 like

Ik heb Norwegian Wood als je wil?

1 like

Ik heb deze te leen:

Zou 'm wel graag weer een keertje terugkrijgen :slight_smile: op te halen in Utrecht!

2 likes

Heee daar zit ik ook! Organiseer binnenkort een boekenruilmiddagje (gewoon openbaar), als je ook wil komen stuur ik je de details :slight_smile: @grace en jij ook natuurlijk

1 like

Ja, leuk!

you make it sound so cheap

1 like

Leuk topic! Ik ga binnenkort mijn boekenkast uitzoeken want ik heb nog een hele hoop boeken die ik niet meer lees.

Ja ik wel! Ik weet niet of dit hier ook tegen de regels is? Heb nu net We were liars net gelezen, vind ik wel een aanrader voor mensen die standaard YA boeken niet zo vinden! Verder heb ik nog o.a. beschikbaar als epub:
The girl on the train- Paula Hawkins
Looking for alaska - John Green
All the ugly and wonderful things - Bryn Greenwood

Laat maar weten als iemand interesse heeft! Ben zelf ook op zoek naar leuke boeken om te lezen op mn ereader :grin:

Ik zou dit niet zo hier neerzetten, want dit is illegaal. :wink: En B.rein maakte een tijdje geleden heel actief jacht op illegale ebooks.

De vakantiebieb is wel weer open, zitten een aantal ebooks in die je gratis kunt lenen :smiley:

3 likes

Volgens mij mag je geen e-books uitwisselen.

Hahaha sorry, dit is echt een mega late reactie want ik ben dit topic aan het teruglezen…
Maar ik dacht even dat dit jouw antwoord was op de Vochtige Streken van @Nescio :joy:

1 like

Ik had deze post beter hier kunnen delen:

https://www.forumfeminarum.nl/t/wjekw-foto-editie-3/7509/3061?u=tuula

Ik heb dus The Circle en De Sparkle in de aanbieding. Ruilen (ik zoek nog Lazarus van Lars Kepler!), ophalen of tegen verzendkosten :slightly_smiling_face: