Formule 1

Stoffel rijdt normaal de Formule E, dus vraag me af of dat kan.

En de Hulk heeft al ingevallen bij een ander team, ben benieuwd of hij dan nog bij Mercedus mag rijden dit seizoen.

Wel leuk eens een race zonder Hamilton :yum::yum::yum:

3 likes

Denk dat Stoffel gaat vervangen. Ben benieuwd wat hij doet in de Mercedes.

Verder:

1 like

Vandoorne zit nog in Valencia voor de Formule E en Bahrein heeft blijkbaar best strenge corona-maatregelen, dus de vraag is of hij nog op tijd in Bahrein kan zijn. Ik hoop heel erg dat ze George Russell in de Mercedes neerzetten en dan Nissany in zijn plaats in de Williams, die heeft vorige week FP1 gereden in die auto en is volgens mij nog in Bahrein. Voor het kampioenschap maakt het allemaal toch niet zoveel meer uit.

En Mazepin, blegh. Weer zo’n typje met een rijke vader. Vind het echt kut voor Ilott vooral, die had het naar mijn idee veel meer verdiend.

1 like

Wie hem ook vervangt ik zou niet graag in zijn schoenen staan :sweat_smile: Dan ligt er toch wat meer druk op je dan wanneer je iemand in een Haas of een Renault vervangt.

Is Hulkenberg een optie?

Is een optie, maar onwaarschijnlijk. Hulk heeft eerder dit jaar de rol van reservecoureur bij Mercedes afgewezen omdat dat ‘een achteruitgang’ zou zijn, dus ik denk niet dat ze hem nu snel zouden kiezen. De roddels zijn dat Vandoorne vandaag naar Bahrein vliegt na de test in Formule E in Valencia.

1 like

YESSSS George Russell vervangt Hamilton zondag!
Ik hoop zoooo dat hij nu zijn eerste punten scoort

1 like

Jaaa love it! George-fangirl hier. Ik hoop dat ie laat zien wat hij kan en gelijk dat podium op rijdt :smiling_face_with_three_hearts:

Zo tof voor hem! Hoewel ik het Stoffel ook gunde haha.

Hiermee kan George wel echt bewijzen dat het aan z’n auto ligt haha. You George!

Dat is tof, ik ben zo benieuwd hoe hij het gaat doen. Ik hoop dat hij onwijs goed rijd en zichzelf helemaal op de kaart zet. Want in een William doet hij het echt goed. Zeker de kwalificatie.

Schumacher nu officieel bevestigd voor Haas.

Twitter gaat helemaal los. Prachtig. Ook Lando is lekker bezig met zijn laatste 3 Tweets.

6 likes

Volgens mij ben ik een van de enige die echt voor albon aan het duimen ben. Denk echt dat die druk van de media veel met die jongen heeft gedaan.

1 like

Oh ja ik ook hoor, maar toen hij zei “ahhhh they race me so hard” dacht ik 
 oke vriend

Edit: en misschien beter voor Alpha Tauri, want ik vind wel dat Max het nu gewoon in zijn eentje moet doen waar sommige anderen een teamgenoot hebben die ze kunnen helpen, als je snapt wat ik bedoel. Zoals Bottas die Max achter zich kan proberen te houden, zodat Lewis geen druk van Max heeft, bedoel ik dan.

1 like

Ik vind het zo kut dat Red Bull Racing volledig in het teken staat van Max, alles gebeurt om wonderkindje Max naar een hoger niveau te trekken. Ook een 2e coureur is niet eens een gelijkwaardig teamgenoot, maar alleen iemand om Max te ondersteunen. Lijkt me als 2e coureur ook echt kut. Volgens mij ook de reden dat DaniĂ«l naar Renault is gegaan. En ik begin Max ook steeds minder sympathiek te vinden, als hij dat ooit al is geweest, met z’n snarky kut comment naar Alex na z’n podium van afgelopen weekend.

Ik hoop voor Alex dat hij nog een jaartje krijgt om zich te laten zien, maar ik vraag me af of hij er zelf wel blij van wordt, met al die druk steeds

Oh disclaimer: naast George-fangirl ben ik Alex-fangirl dus niet helemaal objectief

1 like

Snap je wel, maar is dat niet bij veel teams? Bij zeker 3 of 4 teams kan ik je coureur 1 en coureur 2 aanwijzen
 ben ook geen Max fangirl hoor, maar hij is wel een van de grootste “beloften” in de F1 op dit moment, dus snap wel dat het wat meer om hem draait.

1 like

Hier sluit ik mij helemaal bij aan, en nog een impopulaire mening; ik vind hulkenberg helemaal niet zo sympathiek als iedereen. Hij doet tegen pers alsof dat redbull zitje al van hem is terwijl op langere termijn albon nu beter heeft gescoord dan hem in zn carriĂšre

1 like

Max rijdt gewoon goed. Teamgenoten met dezelfde auto zouden nooit zo ver uit elkaar moeten finishen. Dat gebeurt nu wel, Alex of gasly toen. Dat is gewoon slecht.

Ja tuurlijk, noem een Mercedes, Ferrari en Renault. Daarom de disclaimer, ik ben niet helemaal objectief. Ik vind alleen dat RBR de laatste jaren zo slordig met 2e coureurs om gaat, eerst Daniël die moest wijken voor Max, toen Gasly die na een half jaar terug kon naar Toro Rosso en nu Alex met al die haat en druk. Dat zie je dan weer niet bij de andere teams.

Omdat andere teams niet tot de top behoren.
Jaar geleden was dat bij Ferrari ook, toen ze nog een goede auto hadden.