Formule 1

Wat een race, eerst dat verschrikkelijke ongeluk met grosjean en nu stroll ondersteboven.

Ik dacht ook van gebeurt er een keer iets, ligt het forum er uit! Maar inderdaad wat een klap…

Sainz rijdt ook erg goed vandaag! Hoop dat albon zich nog gaat bewijzen deze race.

Zoo schrok me kapot zeg. Was even adem inhouden tot ik zag dat hij er heel uit kwam. Toch weer wonderbaarlijk.

Ohhh wat balen voor Perez!

1 like

Zo wat een race :scream: wilde hier posten maar eerst lag het forum eruit en erna kon in niet inloggen. Dus 4 uur verder en nu kan het eindelijk, is de race voorbij haha

Wat een race. Echt zo blij dat Grosean levend uit is gekomen.

Sow dat was echt héél heftig, en heel respectvol dat ze geen herhalingen lieten zien totdat duidelijk was dat Grosjean oké was, maar daardoor vond ik het juist wel super zenuwslopend, dat je denkt: fuck dit duurt lang, dit duurt té lang! :scream:

2 likes

Ik vond het wel echt heftig om te zien hoor. Ook dat het nog een tijdje duurde voordat we wisten dat hij ok was.

Hoe vaak het nu herhaald werd vond ik ook te veel.

Vond Ricciardo zijn reactie ook heel begrijpelijk. Zag hem sowieso als een van de meest sympathieke en empathische coureurs en dat heeft hij nogmaals bevestigd. Dat iemand zijn auto uit klimt wil niet zeggen dat hij helemaal oke is en het keer op keer herhalen was niet nodig. Had ook morgen een analyse uitgezonden kunnen worden als alles helemaal oké blijkt te zijn en ze er ook daadwerkelijk iets over kunnen zeggen.
Daarnaast gek wat Coronel ook zei dat die paramedics een open vizier hebben, totaal niet handig als je iemand uit de vlammen moet trekken.

3 likes

Ja, ik vond het ook te vaak herhaald inderdaad. Ook voor de coureurs zelf zoals Ricciardo ook al zei, die moeten daarna weer hun auto in.
Als je het nog een keer wil zien kan je de beelden zelf wel terugzoeken.

1 like

Dat hij niks heeft gebroken verbaasd mij echt. Ik vind dit toch wel een fijn bericht.

Zo inderdaad! Zo’n crash en er dan mee wegkomen met brandwonden op je handen is wel echt top. Ik hoop wel dat hij volgend weekend hersteld is, het zou zuur zijn als dit z’n laatste F1-optreden was.

Ik denk dat het verstandig is als hij niet rijd. Snap dat het een klote laatste race is.
Maar je moet ook maar durven

:scream::scream::scream:

Ben benieuwd wie hem gaat vervangen en hoe die gaat rijden!

Ben ik ook heel benieuwd naar! Gutiérrez had geen superlicentie meer dacht ik, dus misschien Vandoorne dan… Of Hulkenberg, dat zou helemaal vet zijn haha.

Achja hij is toch alweer kampioen haha

1 like