Formule 1

Wat een slechte pit bij vettel 13 seconden.

Aah arme Vettel inderdaad!

Ik hoop ook op Hulkenberg, maar denk dat Perez wel een betere coureur is. Maar die zal geen tweede viool willen spelen gok ikā€¦ En inderdaad Verstappen en Perez botert volgens mij niet echt. Betere combi met Hulkenberg danā€¦

Lekker die overtake net bij Bottas :sunglasses:

Je kan mij niet wijsmaken dat ze bij Ferrari niet puur Vettel aan het pesten zijn. Wat een sukkels daar.

1 like

Neeeeeeeee

Ik denk dat we wel kunnen stellen dat het tweede stoeltje bij Aston Martin voor Stroll is, denk niet dat papa Stroll zā€™n zoon aan de kant schuift

Ooooh spin voor Max!! Maar zou George nu gewoon zā€™n eerste punt van het seizoen gaan pakken?

Zo zonde dit, zo mooi Bottas inhalen. Die afstand vergroten en dan een stomme klapband en alles klaar :sweat:

Oh oh Russell domme fout.

Oh George, oh Alex, oh Max, wat een treurnis

Het enige positieve is zo hopelijk een shoey van Danny Ricc

De kalender voor volgend jaar is bekend! Het weekend van 25 april zou eigenlijk naar Vietnam gaan, maar vanwege een corruptieschandaal gaat dat waarschijnlijk niet meer door.

1 like

Ha, dit is ook echt niet te doen.

Slip & slide! Wel een leuke Q3, ben benieuwd of de startpositie nog wijzigt aangezien ongeveer iedereen under investigation is

1 like

Stroll moet zich later vandaag melden bij de stewards

Oh spannend, zal morgen denk ik ook wel leuk worden! Benieuwd of Max dan alsnog de pole gaat grijpen nu Stroll under investigation is

Geen straf voor Stroll!

Bijna! Vroege race dit keer. Het regent alweer; Russell en Giovinazzi zijn gecrasht onderweg naar de pitstraat.

Ben echt benieuwd hoe de race gaat worden!

Hoop nog een beetje regen onderwegā€¦

Ben benieuwd hoeveel autoā€™s er over de finish heen gaan.

Oh huh ik had gisteren gekeken en toen stond er dat de race 12.10 begon maar toevallig zag ik net dat het nu al begon, net op tijd! Ben benieuwdā€¦

Ohhh wat een slechte start van verstappen