Wow wat een prachtig gebaar!
Zitten we er weer klaar voor?
Jazeker! Ik zit klaar voor een sensationele race!
Zin in!
Ik ben benieuwd! Al wat geslip op weg naar hun startplek.
Hmmm… Hoop dat max het in elk geval een tijdje vol houdt
“left front is dead mate”
Meh
Snap echt niet dat Max niet eerder naar binnen gaat? Nee we gaan lekker wachten totdat we dadelijk 12 seconden achter staan op Bottas
Neem aan dat Max op weg is naar een pitstop toch? Want voor m’n gevoel duurt het zo lang voordat we hem naar binnen zien gaan
Als het zo doorgaat wordt het weer zo’n race waarin met name het middenveld leuk is om te kijken…
Lekker man Stroll pff. Brokkenpiloot
Lewis ligt derde dus hij is weer aan het zeiken. Typisch
Hahaha maar echt hè, het zal nooit eens aan hem liggen.
Wel sneu voor Gasly, hij ging echt lekker.
Sneu voor Gasley idd!
Ik denk dat we trouwens wel kunnen stellen dat Albon na dit seizoen weg zal moeten bij Red Bull. Wie denken jullie dat er in zijn stoeltje komt? Hulkenberg? Perez?
Ik hoop niet perez, dat gaat zo veel strijd in de negatieve zin opleveren met Verstappen. Die mogen elkaar namelijk niet echt volgens mij. Gun het hulkenberg ook gewoon meer
Ik hoop zo erg op hulkenberg. Ik denk dat hij het na zo’n terugkeer niet erg zal vinden als 2e rijder, hij rijdt goed en is een goed team met max, en hij is ook gewoon heel grappig vind ik
Lewis kreeg een gratis pit door die seconden safety car
Echt hè, wat een mazzel weer! Precies op het juiste moment ook
Ik denk Hulkenberg. Tsunoda naar Alpha Tauri. Albon eruit. Voor Perez blijft dan Haas of Aston Martin over, maar Mick Schumacher is er natuurlijk ook nog
Ja denk ook dat Albon weg gaat idd.
Hoop heel erg Hulkenberg, maar geen idee verder haha.