Ik hoop dat er veel duo interviews zullen zijn😁
Denk alleen dat ze beter dingen hadden kunnen aanpassen aan de motor, hier gaan ze er niet sneller op worden.
Haha dit wou ik ook zeggen. Maar hij is idd heel vet! Hopelijk niet nog een weekend de muur in
Mercedes mag weer eens uitvallen of de muur in!
Soms denk ik wel eens dat de FIA Ferrari een straf heeft opgelegd met iets van extra gewicht in de auto o.i.d. En waar door niemand over gesproken mag worden.
Ik vind het tot op de dag van vandaag nog zo krom dat ze niet naar buiten zijn gekomen met de precieze straf.
Ik word altijd zo pislink van Lewis Hamilton die weer zit te huilen in z’n auto omdat de achterligger binnen 20 seconden komt ‘ARE MY TIRES OKAY’ ‘I FEEL SOMETHING’
Slechte verliezer
Ik noem hem altijd Jankmuil
Daar kan ik wel inkomen haha In de appgroep waarmee ik kijk is ook al een breed assortiment aan huilende hamilton foto’s en stickers
Hahaha kun je er een paar met ons delen?
maar ik gok dat als je googlet op Lewis Hamilton crying dat je al aardig ver komt ook haha
Vind norris en riciardo ook een geweldige combi! Sowieso vind ik F1 daarom ook een leuke sport, het zijn bijna allemaal vrienden van elkaar.
Lewis weer mazzel ugh (tuurlijk ook snel maar was leuk geweest als Bottas nog had kunnen jagen)
Max nog netjes 3e.
O god nee niet motorproblemen ajb
Nooooo ging gister zo goed.
Zo jammer dat Michael Schumacher er dan niet bij is op zo’n dag. Wat een gemis kan ik me voorstellen
Oh God, hopelijk komt Max van z’n plek zo