Formule 1

Als je Ziggo kijkt komt het in de nabeschouwing.

1 like

Lieve woorden van Latifi en Russell voor Claire.

5 likes

Hij was voor de race al behoorlijk zuur :neutral_face: ik vraag me wel steeds meer af in hoeverre hij bij red bull nu op de goede plek zit om ooit kampioen te worden. Mja, wat zijn je andere opties?
En na deze race zie je ook meteen hoeveel leuker het is ‘zonder’ Mercedes op de eerste twee plekken.
Echt jammer dat een team zo oppermachtig is…

2 likes

Je weet sowieso niet wat er gaat gebeuren met teams. Met die nieuwe regels en nieuwe auto over 2 jaar kunnen teams die onderaan staan ineens boven komen en andersom. Er zijn zelfs geruchten dat mercedes wil stoppen met die nieuwe regels. Ooit was maclaren een topteam, of redbull nu is dat mercedes. er komt vast ooit wel weer een nieuwe wind.

1 like

Non de jus de pommes de terre!!!

Heb zojuist pas de race gekeken. Kan het aub elke week zo leuk zijn?

2 likes

Vettel toch naar racing point/aston martin volgend jaar!

5 likes

Jaaa!! :grin:

1 like

Oh yes! (Al had ik ook stille hoop voor Hulkenberg)

Ik hoop Hulkenberg ook terug te zien volgend jaar! Hij haalde toch mooi een 7de plaats in de enige race die hij dit seizoen heeft gereden.

1 like

Ja, mn ideale scenario zou zijn als hij geruild wordt voor Grosjean, is die sukkel er ook mooi uit :grimacing:

Ik hoop inderdaad ook op een plekje voor Hulk volgend jaar. En ik ben wel benieuwd of Albon volgend jaar nog voor Red Bull mag rijden, ik hoop het wel, hij doet het best goed!

Overigens kijk ik erg uit naar de combi Norris - Ricciardo bij McLaren volgend jaar, zij zijn zo grappig samen

Dagje erop uit.

5 likes

Waar is dit?

Vind je dat albon het goed doet? Hij komt niet echt in de buurt in mijn mening. De enige die echt lekker meekwam was ricciardo maar tot nu toe vind ik de nieuwe drivers voor red bull echt teleurstellend. Albon kan iig niks betekenen voor max & doet bijna altijd mee met de middenmoot.

Keulen. Mocht je een keer daarheen rijden, moet je ff stoppen bij Motorworld. Privé collectie van Schumacher. Kun je gratis naar binnen lopen.

5 likes

image

Er zijn genoeg plekken voor Hulkenberg

Ja best wel, van de 8 races dit jaar heeft hij zich 6 keer in de punten gereden. Als je het vergelijkt met Ricciardo is het niet best inderdaad, maar kijkend naar Gasly doet Albon het wel duidelijk beter. Daarnaast vind ik het zelf altijd wel mooi als de jonkies van de sport een goede kans in een goed team krijgen, maar dat is persoonlijk. Ik kan verder ook niemand bedenken die dan beter op de plek van Albon zou kunnen, Kimi? Perez?

Nee heb hetzelfde hoor, zou ook niet weten wie die plek kan opvullen. Gun het Albon echt van harte dit plekje maar stiekem denk ik dat red bull niet mega happy is.

Nee same. Nog steeds zo zonde dat Ricciardo destijds voor Renault heeft gekozen. Hij was echt een mooi duo met Max, zowel on als off race. Ik hoop ook echt dat hij met McLaren weer eens wat podiumplekjes kan pakken, het is wel weer tijd voor een shoey

Ik weet wel dat Ricciardo en Norris een hilarisch duo gaan worden.

1 like