FF-Talk

Lukt dit??

10 likes

11 likes

Omg jij klinkt ook niet zoals ik dacht!!!

Lekker accentje @Acculader Love it

2 likes

Oh wauw ik wist niet dat jij Gooisch klinkt. En jouw stem doet me denken aan een bekend iemand maar ik kan er niet opkomen ofzo. Oh wacht je klinkt als @mignonnus op Instagram denk ik

En @monkeyslut niet dat ik bij jou een stem voor me had maar 't klinkt ook heel anders dan ik dacht voordat ik ging luisteren haha!

3 likes

Heel het koor van kinderen voor kinderen?

3 likes

Oh misschien wel ja! Ik ging net nog een keer een story van Mignon luisteren en je klinkt toch niet als haar

1 like

En ook van het horen van mā€™n stem, plus ik klink echt super verkouden?

6 likes

Dandy was een ellegirl vroeger btw

7 likes

Doet me denken aan de dood van Georgeā€™s vrouw in Seinfeld :clap:

@monkeyslut OMGG wie was Dandy ook alweer. Er was iets met haar maar ik weet niet meer wat

2 likes

Ja wat was er niet met dandy. Ze was een stukje jonger dan de meesten en ze was een beetje ontspoord en aan het trollen soms. Had soms wel medelijden met haar maar ze was ook heel irritant, mensen waren vaak echt gemeen tegen haar (inclusief ik).

1 like

8 likes

Ohja yes ik weet het weer, kan me haar gezicht weer voor me halen ook.
Ja sowieso die tijd was niet okƩ :joy: Zij deed op het begin ook niet zoveel fout ook maar omdat iedereen zo kut was ging zij ook kut doen. Was wel heel grappig dat ze elke keer anoniem probeerde terug te komen maar dat nooit lukte

3 likes

Je hebt een beetje dezelfde stem/accent als een andere forummer. Maar kan dr maar niet opkomen wie.

Huuuuh wtf dit is helemaal niet de spraakmemo die ik had opgenomen. Geen idee waar de fuck dit over gaat ook?
Het had iets veel raarders kunnen zijn dus dat scheelt šŸ„²

1 like

Ik kon eerst rechtstreeks voiceclips uploaden maar nu niet meer. Dus ik geef alles extra goed een naam enzo. Want ben als de dood dat ik rare voiceclips deel hahaha

3 likes

1 like

1 like

Haha ja leuk geweest dit topic misschien tot ooit weer. Net zoā€™n horror als je per ongeluk een hartje geeft op insta

Jongens jullie hebben gewoon allemaal een accent behalve ik!!