FF-Talk

Vorig jaar wss wel. Maar nu corona mn conditie heeft gejat denk ik niet dat grunten me lukt. Veel te vermoeiend .

Ik zou willen dat we een functie hadden waarbij @Penny_Lane het hele forum voorleest.

12 likes

Een @Otzi & Soy remix zou ik ook erg waarderen.

1 like

I second that.
Overigens heb ik het weleens geprobeerd maar je wordt helemaal gek. Want het leest natuurlijk alles, dus ook steeds de info over de likes enzo. Hier moet echt AI voor komen. Ik denk dan aan twee varianten, een waarbij iedereen die dat wil even haar stem uploadt en dat het systeem dan steeds de juiste stem neemtā€¦
en een waarbij Penny alles voorleest en je kunt kiezen of je de stem van de poster laat horen of dat het een raadspelletje wordt van wie de post is.

4 likes

Denk trouwens wel dat we echt interessante podcasts zouden kunnen produceren. Wie weet ooitā€¦

ps ik ben een onverbeterlijke powerposter, op eoa manier komt het steeds zo uit, niet boos worden ok :pleading_face:

4 likes

Misschien kunnen we aan de admin een permaban aanvragen voor het powerposten!

Grapje ik vind het heel gezellig maar ik stel voor dat we niet meer typen in dit topic want ik vind het zo leuk om jullie allemaal te horen praten maar who am Iā€¦

Laten we streven naar een gezonde gespreksbalans.

4 likes

Nou minder typen meer insprekeb sgat

1 like

3 likes

2 likes

Jij hebt echt zoā€™n heldere stem. Laf it!

4 likes

Kunnen we jouw titel veranderen naar ā€˜geeft cursussen in zwoel praten tegen nerdsā€™?

Ik ga stuk

En bedankt :smiling_face_with_three_hearts: @Vaiana

4 likes

3 likes

5 likes

(Lol is ook de eerste keer in maanden dat ik Nederlands spreek, zo onwennig!!!)

16 likes

13 likes

Oh jouw stem is echt anders dan ik had verwacht! Maar geen idee wat ik dan had verwacht

1 like

9 likes