FF-Talk

Ik vind dat volgen best een goed idee hoor. Als je bij domino’s besteld kun je ook precies volgen waar je bezorger is. Zou ik bijvoorbeeld de post nl app ook moet kunnen.

2 likes

3 likes

Ik reageer gewoon even zo hoor, in plaats van met een spraakopname. Ik kom veel beter uit mijn woorden als ik typ dan wanneer ik spreek namelijk.

Maar wat een idiote kutopmerking :confused: Hoe denkt iemand dat het oke is om zoiets te zeggen?! Sowieso vraag ik me wel eens af waarom mensen soms de neiging hebben een compliment te laten volgen door een kutopmerking over iemand anders, iemand die datgene waarover het compliment gaat blijkbaar niet heeft. Waarschijnlijk doen mensen het om wat ze zeggen kracht bij te zetten ofzo, maar ik vind eigenlijk dat je je compliment juist óntkracht als je iets aardigs en positiefs direct laat volgen door zoiets naars en negatiefs.

Wat goed dat je je er niet door laat beïnvloeden! Ik heb gelukkig nooit van die vergelijkende opmerkingen gehad, maar ik zie mensen soms wel met een vergelijkende en veroordelende blik kijken als ze mij met mijn twee dunne zusjes zien. Daar kan ik me dan al behoorlijk kut door voelen :frown:

Maar zoals je zelf ook al zegt, het probleem ligt hier volledig bij je collega, zo’n opmerking kan echt niet!

Werk ze nog!

2 likes

Wat een lul steek hem 2x in zn nek!

Vind jouw stem zo lief btw

6 likes

Haha ja ik ook! Een super lieve stem idd.

@anon24802271 wat een ontzettende kut opmerking! Wat bezielt mensen toch om ervan uit te gaan dat ze zomaar mogen reageren op iemand z’n lichaam en daar zulke conclusies uit mogen trekken. Wow echt wat een eikel, sorry hoor.

2 likes

Ook hoi voor jou! En jij bent ook heel lief!

Vind het wel echt een nare opmerking, niet oké om zoiets te zeggen.

1 like

@Violoncello, @Prettyprettyprincess, @Otzi, @Teemo, @Nidorina

6 likes

Wat dacht jij, laat ik het beheer nog even wat moeilijk voor mezelf maken :joy:

4 likes

Ik weet niet of iemand er behoefte aan heeft om dit te horen hahaha, maar. ik probeerde net weer mijn James Blunt stemmetje uit terwijl ik ‘i fucked my way up to the top’ van Lana del Rey probeerde te zingen. Excuses voor al het gelach, maar ik kreeg de tekst gewoon bijna mijn strot niet uit in zijn stem, zonder in lachen uit te barsten :joy:

13 likes

Haha ik heb zo hard gelachen hierom. Je blijft het ook proberen hahahaha

1 like

Hahahaha ja ik kreeg het iedere keer mijn strot niet uit zonder in lachen uit te barsten, maar ik vond het stom want ik wou het gewoon afmaken :joy:

1 like

Maar nu rest de vraag: zijn de deurknop en de brievenbus nu wel weer mooi glanzend???

1 like

“Hoe heb ik het nu?!” Volgende keer meer kak, dan klopt het helemaal.

:rofl:

3 likes

13 likes

Aaaaaaah ik ben dus sinds een paar weken weer uit mijn forumgrot gekropen en ik herken je stem gelijk, nu weet ik wie je bent :princess:t2:

Ik nomineer de woorden “uil” en “koningin” alvast weer haha

5 likes

12 likes

Edit:

5 likes

3 likes

Bij jou hoor ik dan weer geen verschil :sweat_smile:

2 likes

Haha nee ik hoor het verschil ook niet.

5 likes