Slaap lekker !
@Prettyprettyprincess Ik probeerde je na te doen uit dat andere topic maar ik vergeet de helft. En ik spreek motor steeds anders uitâŠ
Ohhh zo raar om te horen als iemand je forum naam uitspreek hahah. Ik vind jewelry echt een naar woord. Om te schrijven Ă©n uit te spreken.
Omg kom er hierdoor achter dat je het niet uitspreekt als coupĂ© schaarâŠ
Het klinkt zo lekker naar vakantie bij jou haha
haha hier heb ik zo hard om gelachen. dit verhaal is zo random en dat je zo moet hijgen van het rennen, ik had dit ook echt kunnen inspreken op deze manier naar vriendinnen ofzo na een avondje iets te veel op hahaha. doe ik weleens op de fiets, dan spreek ik iets randoms in wat ik kwijt wil over die avond en dan verstaat niemand er iets van omdat ik niet kan fietsen+praten tegelijk
zoo random. maar de leukste spraakmemoâs altijd wel
Hahahahaa jaa ik vind t fijn om savonds als ik naar huis loop iets in te spreken. Alleen hoorde ik iets in de sloot ritselen wss een kat of vogel. Maar mijn drank hoofd dacht omg ik word gekidnapt snel ren naar bet huizen gedeelte (2 stappen verderop)
Diepte interview met mn poes
HShaha wat een leuk lief verhaaltje
Wacht even ik dacht juist dat jij vlaams was. Want vgm had ik je ooit op insta haha. Maar anyhow met je voicr clip dacht ik wel oh ze klinkt als een belg die al een tijdje in nederland woont haha.
Hahaha nee ik ben een Nederlander die dus 3 jaar nu in België woont. Maar ik vind mijn accent gewoon zo verwarrend.
Ik vind je ook vooral Vlaams klinken, maar er zijn wel woorden die daar niet helemaal inpassen (zoals kwestie bijvoorbeeld). Ik kan me voorstellen dat het wel een identiteitscrisis geeft. Mijn familie vindt bijvoorbeeld dat ik echt als iemand van boven de rivieren klink, maar vrienden uit Utrecht vinden me nog heel erg âonder de rivierenâ klinken.