FF Opsporing verzocht

Oja! Volgens mij niet. Zij waren op EFG ook al maanden amper actief toch?

Zit AgentP hier eigenlijk? Volgens mij niet toch? Ze had op EGF al een tijd een andere naam maar weet niet meer welke :thinking:

Omg!! Super geinig, vroeg me al een keer af of jij dit zou zijn. Leuk. En ben voor 1x onder de indruk van mā€™n eigen opmerkzaamheid :smiley:

1 like

Op EGF was ze ā€œGiant Laserā€ ! Maar volgens mij was ze daar al een tijd weg ivm kerst drama

1 like

Jaaa ik leef nog haha. Heb met mezelf afgesproken dat ik weer actief ga zijn :grin:

3 likes

Ik ben alleen op het forum geweest als vahaiya en als jinxy, en heb ook nooit met games gewerkt. Bedoel je niet @anon76889665 ?

Bedoel je ladygodiva misschien? Ik weet niet of ze hier nog zit hoor. Maar ik dacht dat zij ook van alles met computers deed maar nu ben ik misschien in de war want ga weer twijfelen.

Nee zij was niet into computers? Of anyway, ik ken haar en we hebben een paar keer afgesproken en heb niet het idee dat zij zo into computers is als dat jij bedoelt?

1 like

Oh dan haal ik ook mensen door elkaar! Dan heb ik niks gezegd.

Watashi? @Watashi die zat hier toen wel eventjes maar kan me niet heugen wanneer ik haar voor het laatst gezien heb!

2 likes

Hahaha nee dit was ik idd sowieso niet, dit is het tegenovergestelde van mij

1 like

Zij werkte met games. Lijkt me aardig computerig

Oke ik heb dit weggehaald want het was te persoonlijk. Ik weet precies welk werk ze deed en dat had niets te maken met het designen of ontwerpen of ontwikkelen van games in ieder geval.

1 like

Ik kan ook inderdaad bevestigen dat ze niet met games werkt.

Heb geen contact met haar verder, maar wat ze op insta post is geen computerwerk

1 like

Huh zij post nooit wat over werk op insta. Of hebben we allemaal een andere lady godiva in gedachte haha

Bedoel jij niet @anon76889665 ?

1 like

Haha nee ik weet wie lady godiva is haha spreek haar nog.

1 like

Als je bedoelt wie ik denk dat je bedoelt dan zit die er inderdaad nog steeds maar onder een andere naam.
Maar ze is niet Aziatisch.

Zit @AliasGrace hier nog?

1 like