FF Filmclub

Haha, ja. In interviews werden er ook geregeld vragen over gesteld aan Timothée. Er is 1 waarin hij grapt dat hij over 20 jaar nog perziken zit te signeren :joy:.

1 like

Ik heb net de film Gone Girl gezien. Per wanneer mochten we hierover praten?

Voor vorige week al geloof ik zelfs… het lag hier stil

Ja ik ben het effe kwijt. Maar Gone Girl is een goeie film. Echt kijken als je tijd hebt

Ik heb Gone Girl eerder ook al eens gezien, dus heb hem ook niet opnieuw gekeken voor de filmclub. Weet vooral nog dat ik het boek eerder had gelezen dus alle shock die er nog zou zijn over het verhaal was er al vanaf.

Zijn er mensen wie weer zin hebben om hier nieuw leven in te blazen? Ben zo slecht in films uitzoeken en vind het altijd leuk om erover te praten hahaha

3 likes

Ja leuk!

Ja ik wil mee doen! Als het een film is die via streamingdienst te kijken is dan

Ik wil af en toe ook wel meedoen! Maar iemand anders mag het organiseren haha

ja!!!

@neverland ik vond dat je dat goed deed. en als iedereen suggesties doet en iemand die toevallig tijd/zin heeft een poll maakt met die suggesties hoeft er ook niet veel georganiseerd te worden.

let the polls speak :dizzy:

4 likes

Ja lijkt mij ook leuk! Als het wel een beetje een leuke film is iig… en niet te zwaar/arthouse.

1 like

En met Jan Kooijman

2 likes

Nog een keer een nieuwe poging? @Marquez stelde het voor in het Filmtopic, lijkt me leuk!

• Ja ik doe mee
  • Nee dankjewel

0 stemmers

2 likes

Zullen we deze week titels insturen en dan vrijdag een poll maken of iets? En willen we nog specifiek op een streamingdienst zoeken of maakt dat niet uit?

Ja lijkt me een goed idee! Dus aan iedereen, stuur je titels in, dan maken we vrijdag a.s. een poll, en kiezen we volgende week zondag een titel.

Streamingdienst maakt mij niet uit, beperkt wel heel erg de keuze als het alleen Netflix mag zijn bijvoorbeeld, maar laten jullie maar weten hoe je daar over denkt.

2 likes

Als we bij onze inzending ook aangeven op welk platform het te zien is, kunnen mensen dat misschien direct meenemen in hun afwegingen bij het stemmen

3 likes

Goeie! Op film.nl kun je zien op welk platform een film te zien is.

2 likes

Oeh ja, ik zit de laatste tijd -sinds jaren- wat meer in de films dus ik doe mee!

2 likes

Ik heb alvast even rondgekeken naar wat ik nog wilde zien:

Lady bird
The Florida project
Portrait de la jeune fille en feu
Borgman

Eerste staat op netflix, dan twee van NPO plus en de laatste op Videoland

4 likes

Op mijn lijstje staan oa passing (Netflix) en a gohst story (Netflix). Lijken me leuke films om tegelijk te kijken.

Edit: wil Volver nog toevoegen. (prime of gratis via kpn tv abonnement)