FF Filmclub

Ik wil af en toe ook wel meedoen! Maar iemand anders mag het organiseren haha

ja!!!

@neverland ik vond dat je dat goed deed. en als iedereen suggesties doet en iemand die toevallig tijd/zin heeft een poll maakt met die suggesties hoeft er ook niet veel georganiseerd te worden.

let the polls speak :dizzy:

4 likes

Ja lijkt mij ook leuk! Als het wel een beetje een leuke film is iig… en niet te zwaar/arthouse.

1 like

En met Jan Kooijman

2 likes

Nog een keer een nieuwe poging? @Marquez stelde het voor in het Filmtopic, lijkt me leuk!

• Ja ik doe mee
  • Nee dankjewel

0 stemmers

2 likes

Zullen we deze week titels insturen en dan vrijdag een poll maken of iets? En willen we nog specifiek op een streamingdienst zoeken of maakt dat niet uit?

Ja lijkt me een goed idee! Dus aan iedereen, stuur je titels in, dan maken we vrijdag a.s. een poll, en kiezen we volgende week zondag een titel.

Streamingdienst maakt mij niet uit, beperkt wel heel erg de keuze als het alleen Netflix mag zijn bijvoorbeeld, maar laten jullie maar weten hoe je daar over denkt.

2 likes

Als we bij onze inzending ook aangeven op welk platform het te zien is, kunnen mensen dat misschien direct meenemen in hun afwegingen bij het stemmen

3 likes

Goeie! Op film.nl kun je zien op welk platform een film te zien is.

2 likes

Oeh ja, ik zit de laatste tijd -sinds jaren- wat meer in de films dus ik doe mee!

2 likes

Ik heb alvast even rondgekeken naar wat ik nog wilde zien:

Lady bird
The Florida project
Portrait de la jeune fille en feu
Borgman

Eerste staat op netflix, dan twee van NPO plus en de laatste op Videoland

4 likes

Op mijn lijstje staan oa passing (Netflix) en a gohst story (Netflix). Lijken me leuke films om tegelijk te kijken.

Edit: wil Volver nog toevoegen. (prime of gratis via kpn tv abonnement)

Heeft iemand nog iets om in te zenden/ heeft het zin om morgen de poll te maken?

1 like

Ik vind morgen of zaterdag een poll wel goed! :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Hierbij de poll! Je kan één optie kiezen. Er wordt gelinkt naar de samenvatting van de film. (is dit de goede Borgman @Evenveel?) Stemmen tot uiterlijk woensdag doen?

0 stemmers

4 likes

Wil ze allemaal doen :stuck_out_tongue:

2 likes

Yes! Die bedoelde ik :grin:

1 like

Ooh goed! Was alweer helemaal vergeten een poll te maken! Ik stem Volver, die staat ook nog op Cinemember waar ik deze maand nog toegang tot heb.

2 likes

Ik zie dat het Ladybird is geworden! Zullen we tot het einde van het jaar nemen om ‘m te kijken en het er daarna over hebben? Laat even weten als je ‘m gezien hebt de komende week, wellicht kunnen we al eerder :relaxed:

3 likes

Ook helemaal leuk, die ga ik met plezier voor een tweede keer kijken :smiling_face_with_three_hearts:

1 like