FF Boulevard #6

Ik denk dat Eloise denkt dat ze heel normaal is maar door zo een filmpje te maken in tijden van een wooncrisis met een oom die het gezicht is van een huisjesmelker staat ze zo ver van de gewone mens.

Maar heel leuk dat je als student een huis in Amsterdam hebt (in haar eentje denk ik want volgens mij woonde ze eerder met andere studenten).

26 likes

Nouja het is ook maar net waar je wil wonen toch. Ik ken drie meiden die stuk voor stuk op korte termijn een studio konden krijgen in zo’n studentencomplex, maar dan zit je wel buiten de ring en kun je er alleen wonen als je student bent. Nu kan ik me best voorstellen dat het voor Eloise makkelijker is, maar er zijn wel mogelijkheden als je bereid bent wat verder buiten de stad te wonen.

Las ergens dat alle kleinkids bij het bereiken van de leeftijd van 18 jaren even een miljoen van oma bea op de rekening gestort krijgen. Geen idee of dat waar is hoor, maar dan heb je zo wat gekocht natuurlijk. Zie alleen nergens staan dat het ook daadwerkelijk koop is

Ik vind overigens ook niet dat ze het brengt alsof het allemaal zo moeilijk is in deze tijd (of ze moet naast deze story nog wat hebben geplaatst, dan heb ik niets gezegd). Enige wat ik zie is iemand die blij is met haar eigen plek, niet of het huur of koop is, niet dat ze geluk heeft in deze lastige tijden op de woningmarkt. Dat wordt in dat AD artikel gezegd ja, maar dat komt vanuit degene die dat geschreven heeft lijkt me

18 likes

Dat is de reden dat ik niet zo’n fan van haar ben. Prima dat je je studentenleven laat zien, maar laten we niet doen alsof je een alledaags studentenleventje leidt

Maar het kan ook mijn jaloezie zijn

12 likes

Gisele Bundchen neemt het voor Doutzen op na alle kritiek die ze gekregen heeft naar aanleiding van haar instagram post, lees ik net.

Tja, wat verwacht ze dan? Alleen maar veren in haar reet? Als je zo’n ‘statement’ maakt kun je van 2 kanten reacties verwachten. :woman_shrugging:

3 likes

Niet nodig :blush:

43 likes

ik heb het gekregen van mijn oom en omdat het beter is qua imago woon ik er met 2 vriendinnen

Fixed that for you.

40 likes

Ja sowieso is het een pandje van B.

6 likes

Ja of ze hoeft geen huur te betalen…

5 likes

De tering, wat een gemene en zure reacties. Er worden nogal wat claims gemaakt zonder een greintje bewijs hé?

85 likes

Wanneer mogen mensen dan wel wat laten zien? En hoe laat je zien dat iets wel of niet alledaags is? Ik denk dat mensen juist populair zijn omdat ze een leven laten zien dat NIET alledaags is, want de meeste kijkers hebben zelf een alledaags leven en dat kennen ze wel. Vind dit inderdaad eerder aansluiten bij de jaloerse reacties online, zoals je zelf zegt; “prima, het mag, mits xyz voorwaarden die door ons bepaald worden”

15 likes

Ach ja, het zijn/waren niet voor niets modellen :wink:

1 like

Daarnaast, ze moet toch ergens wonen? Of moet zij thuis blijven wonen omdat ze onderdeel is van het Koninklijke familie? Of op de campus?

7 likes

Zuur?
Nee joh, denk dat eerder grappend is.

Is toch handig als familie van je overal pandjes heeft.
En misschien huurt ze gewoon zo, of heeft een van de vriendinnen iets gevonden.

2 likes

Nou ja Prins Bernard is de neef van haar vader toch? Ik weet niet of de familieband dan zo sterk is dat ze zo even een pandje van hem krijgt. Misschien huurt ze wel van hem, maar dan denk ik dat ze wel huur betaalt? Maar misschien is dat in die kringen wel anders haha, ik zou zo’n dienst in elk geval niet hoeven te verwachten van de neven van mijn vader (ik ken die mensen zelfs amper)

3 likes

9 likes

Ik zie niet wat het bitchen op haar te maken heeft met voor een republiek zijn.
Nogmaals, letterlijk nul aanwijzing dat zij een pandje in haar bevallige schoot geworpen heeft gekregen. Dan had ze dat eerste jaar ook niet op campus hoeven wonen.
Vind het zo gruwelijk kinderachtig dit.

6 likes

Maar laten we even eerlijk zijn, stel je voor dat je een oom hebt die huizen verhuurd, ongeacht waar, zou je dan zelf ook niet een belletje doen om te vragen of ie nog wat heeft voor je? Je omzeilt er een hele hoop gezeik met een verhuurmakelaar mee.

26 likes

Ik zou het persoonlijk niet doen, precies om die reacties hierboven.

Mocht het zo zijn dat inderdaad een pand van Bernard huren ( en dat denk ik niet, want dat kunnen 3 studenten echt niet betalen) en dat lekt uit, dan wordt ze door heel Nederland door de dikke stront getrokken.

Op de campus wonen is verplicht bij hotelschool Amsterdam in het eerste jaar :woman_shrugging:t2:

8 likes