FF Boulevard #6

Ik had een tijdje geleden een docu gezien over (de regisseur van) deze film en daar ging het ook over de -enorm goed geacteerde, moeilijke - lach in die scene. Gelukkig jacht hij dus niet per se zo :sweat_smile:

1 like

Ik snap wel wat je bedoelt, dagenlang hield het iedereen in zijn greep. Eerst de aanslag en toen zijn overlijden. En nu hoor je zo weinig meer. En het leven gaat inderdaad verder, maar het voelt inderdaad raar.

2 likes

Ik heb dit ook. Kan er nog steeds emotioneel van raken dat hij er gewoon niet meer is. Zo’n fijn mens.

2 likes

hij at een keer met jinek in het restaurant waar ik destijds werkte en ze waren heel vriendelijk toen! nog best een tijd met hem/ze geklept over biologie en dieren en hij deed dat van harte en was heel sympathiek tegenover mij en mijn collega :blush:

12 likes

Oh dit is echt zon kotsartikel waarbij ze die hele stijl van de daily mail hebben overgenomen.
Sarah van soelen ‘pronkt’ met boezem?!?!?!!? Nee sarah van soelen is daar gewoon aan het leven en heeft een jurk aan. :exploding_head:

13 likes

haha whats is happens peppa

30 likes

Och ons gierige gerda is weer op Boulevard hoor. “Gratis koffie smaakt toch lekkerder” aldus Gerda

3 likes

Zal ze hier nog mee lurken op het forum?
afbeelding

4 likes

Vast wel, het is gratis

45 likes

Abba brengt 5 november een nieuwe album uit
https://www.hln.be/muziek/kijk-live-abba-brengt-na-veertig-jaar-een-nieuwe-plaat-uit~a236b3c1/

22 likes

Thank the heavens, het leven heeft weer ,in :sob:
Ik word hier oprecht heel, heel gelukkig van. ABBA for life.

12 likes

Ik ben benieuwd hoe het gaat klinken! Vroeger heeft er eens maandenlang een cd in de auto gezeten met Abba’s grootste hits dus ik associeer ze altijd heel erg met lange autoritten. Zou leuk zijn als het nieuwe werk ook ideale ‘vakantie/dagjes weg’-soundtrack is

Dit zijn 2 nummers van t nieuwe album. Klinkt echt als klassiek ABBA, heerlijk!

13 likes

Heerlak.
Ben echt helemaal in de gloria.

4 likes

Gaat om Dennis Schouten. Heb de video niet gezien maar word al zo ongemakkelijk van het artikel. Waarom wilde Femke dan ook op zijn interview reageren? En ik blijf het apart vinden hoe mensen (‘bekende’ personen) graag opscheppen over wat ze met wie gedaan hebben
 houd lekker voor jezelf :sob:

1 like

Klinkt eerder alsof hij gewoon een blauwtje heeft gelopen en zij er geen zin meer in had, wat ik helemaal begrijp. Erg jammer dat hier artikelen over geschreven worden.

14 likes

Maar als Famke niet die cover in haar story had gezet met een tekst had Dennis dit verhaal niet verteld. Hij zegt in dat interview niks over haar, maar door haar story dachten mensen huh hebben die wat gehad

Played herself toch

9 likes

Ik snap niet dat hij een podium krijgt voor dit soort berichten en alle andere haat die hij de wereld in stuurt. Elke validatie voedt alleen maar zijn motivatie om door te gaan met zijn gedrag
 bah :nauseated_face:

Edit; o ik lees nu de context en die inderdaad ook Famke haar rol. Ik ben biased door alle andere hatelijke dingen die Dennis de wereld in slingert

2 likes

Ah ja ik heb niet goed gelezen
Played herself, yet again ja

Maar goed ik wilde gewoon boos zijn op Dennis eigenlijk

6 likes

Ja vind hem ook irritant en kut

Hij zegt trouwens dat de seks saai was, niet dat het alleen aan Famke lag en vooral dat het ongemakkelijk was omdat het gesprek niet op gang kwam, het 5 minuten duurde en ze elkaar vervolgens nooit meer hebben gezien tot ze een keer door PowNed werd geĂŻnterviewd door Dennis.

1 like