FF Boulevard #6

en voor de seks wilde Famke pennywafels, chocolademelk, en gevulde koeken

Vrouw naar mijn hart

38 likes


 Ik zou dit er niet bij zeggen als ik Dennis was maar ja

18 likes

Haha nou ja wel eerlijk, ik snap sws niet dat al die meiden zo op hem geilen


3 likes

Juicechannel post weer iets in stories over een nieuwe single van DJ Latu (wie dat ook moge zijn), echt een rammend slecht nummer, alleen maar auto tune :yawning_face: waarom hypen ze haar zo

3 likes

Staat zo mooi!

21 likes

Ik vind Anouk een prachtige vrouw maar dit vind ik zelf echt niks.

65 likes

Als haar naam er niet bij had gestaan had ik haar totaal niet herkend


16 likes

Ik kan buzzcuts best vaak bij vrouwen waarderen maar bij Anouk en Alanis Morisette vond ik het niet zo’n succes.

1 like

Ik denk dat de selfie vooral niet zo flatteus is. Volgens mij staat die buzzcut haar wel mooi!

5 likes

En dan de reactie van die gore lifeofyvonne :face_vomiting:

Nee, trut. Britney had een totale emotionele inzinking terwijl ze werd opgejaagd door aasgieren.
Anouk heeft een nieuw kapsel.

22 likes

Fawry zei ook al zoiets, bah zo naar.
En of het echt een breakdown was van Britney betwijfel ik ook. Ja ze was boos en zat in een nare periode in haar leven maar ze wilde gewoon haar haar afscheren. Gewoon omdat dat kan. Maar men maakt er meteen een mental breakdown van.

Van mijn buzzcut dachten mensen soms ook dat ik ziek was. Snap het wel een beetje maar jeetje die aannames.

8 likes

Dit is niet echt een ideale foto. Het gezicht dat ze trekt icm dat blauwe shirt, ik dacht meteen dat ze in het ziekenhuis was :hushed:

19 likes

Ik bedoel dat er een lijn wordt getrokken met het kiezen voor een buzzcut, en Britney. We kunnen natuurlijk ontzettend moeilijk ontkennen dat het in die tijd echt heel erg slecht ging met Britney, en nu is dus automatisch iedereen die een buzzcut neemt “een Britney” en “dus” niet stabiel.

Ik heb trouwens dezelfde ervaring als jij. Echt zo kortzichtig en kwetsend.

3 likes

Wow. Maar als het gewoon een nieuw kapsel is, waarom kijkt ze er dan zo triest bij?

1 like

Ja ik snap wat je zegt over Britney. Ik heb deze podcast over haar geluisterd. Heel mooi en knap gemaakt. En toen dacht ik ‘ze wilde ‘gewoon’ haar haar scheren, niet per se alleen omdat het super slecht met haar ging op dat moment.’

4 likes

Bedankt voor het delen, ik ga er naar luisteren van het weekend!

4 likes

Leuk, ik ben benieuwd wat je er van vindt :relaxed:

2 likes

Ik heb hem ook opgeslagen om te luisteren als ik weer aan het werk ben! Heel benieuwd

2 likes

Cool! Ik werd er helemaal in meegezogen en dat heb ik niet snel!

Edit: het vertelt natuurlijk het verhaal van Britney maar ook hoe er om wordt gegaan met vrouwen in het algemeen en in de industrie.

Het is gewoon een rare foto, maar Anouk kennende doet ze dat expres.

3 likes