Ja zijn vriendin wordt wel weer met Billie vergeleken https://www.seventeen.com/celebrity/music/a28398185/billie-eilish-brother-finneas-girlfriend/
ik ook, maar schijnbaar heb ik dit weer onthouden. dunno why
Vind Phineas stiekem best een leuke naam.
Kan je leuk afkorten naar Finn
Maar spreek je dat dan uit als Fin of Fien want ik zou het tweede zeggen maar ik heb misschien ook een beetje een platte bek soms
Fin
Je zegt toch ook Finneas en niet Fieneas
Toch
Ik durf het bijna niet te typen maar ik zeg wel fieneas net zoals bij phineas and ferb of ik heb het gewoon als kind verkeerd opgeslagen
Dat is toch ook finneas
En niet fie
Haar broer idd en een niet onverdienstelijk muzikant en producer himself.
Wow die nagels
nee wel fieneas! justin zei t zo
Dan heb ik het mogelijk als kind verkeerd opgeslagen in ben team fieneas
Maar ben het er idd mee eens dat Finn wel een hele leuke afkorting is! @Motherofdragons
Huh in mijn belevenis zeiden ze fin-eas
Dit mannetje he…ik kots zo van hem maar ben blij dat ze het lef hebben om hem voor dit ultimatum te stellen. Dit jochie heeft compleet niet door hoe bitter hij is, echt een narcisme complex. Dat je zo’n smerig YT showtje waar je alles en iedereen beledigt verkiest boven alles, puur uit trots. Ongelofelijk.
Haha ja ik zit het net te kijken… Bijzonder maar aan de andere kant als je er zelf gelukkig van wordt en blijkbaar lekker wil roddelen op YT… Dan moet je daar maar mee verder gaan.
Ik vind het haat zaaien dus ik vind niet dat hij ermee door moet gaan. Er zijn heel veel onwetende mensen die goed gaan op zulk soort olie. Ik vind dat het verboden moet worden.
Ja ik snap ook niet waarom hij dit anders doet… Denk alleen niet dat YT het gaat cancelen. Hij schijnt nu ook een transformer rubriek te hebben. Dus dat vind ik echt veel te heftig, snap niet waarom mensen naar die meuk kijken.
Transformer rubriek - met name als hij het over een trans persoon te praten
Gaaaatverdamme wat een naar mannetje
Maar ik denk wel dat hij het type is dat geniet van die aandacht, ook al is het negatief. Misschien is het beter om hem geen aandacht meer te geven.
Maar hij krijgt het wel via de media en dit soort figuren ‘dan maar negeren’ vind ik ook geen optie. Ik vind juist dat er actief tegen zulke walgelijke personen moet worden bewogen want net doen alsof het niet bestaat is ook onzin, het bestaat namelijk wel.