“Paaaaaap ik ben mijn horloge in de zandbak kwijtgeraaaaaakt”
Nou kind kan dus niet alleen de straat op ooit want dan word ie aangevallen en beroofd, good job man vooral lekker blijven flexen
Zelfs met 6 jaar psychologie studie snap ik deze tiener in de vorm van een volwassen man niet
Ik snap vooral niet dat hij schijnbaar nog zo veel geld heeft? Je zou verwachten dat het op den duur toch opraakt met zijn uitgavepatroon.
Ja ik vond dat filmpje met zijn zoontje destijds ook vaag maar aan de andere kant misschien bepaalde gekke familiehumor?
Als hij het heeft geïnvesteerd is hij in ieder geval slimmer dan hij op mij overkomt in de media.
Zat hier ook over na te denken. In principe nu al. Jamie hoeft maar op straat te lopen met de kleine en elke gek kan het horloge van zijn pols trekken
En heel nederland weet dat het kind dit horloge draagt want het is op elke zender/website bekend gemaakt. Echt slim van lil kleine. Bravo
Huh als Lil Kleine met z’n zoon over straat loopt kan het niet gebeuren?
Maar gaat dat kind dat horloge ook dragen dan? Lijkt me meer iets om thuis te bewaren totdat hij er oud genoeg voor is/als soort investering ofzo. Sorry mss dom van mij hahaha maar nu klonk het zo van hij draagt het.
Vind Lil sowieso een misselijk mannetje bah
Lil kleine/jamie/ome koen k. of wie dan ook.
Hmm geen idee eigenlijk…
Ik dacht dat het ook echt op maatje babypols was gemaakt
Ik heb kinderpolsjes dan mag hij het ook wel aan mij cadeau geven en dan koop ik er mooi wat anders mee.
Oh echt?
is dat niet haar broer? (Finneas)