FF Boulevard #5

Misschien is het wel andersom en heeft hij haar outfit uitgekozen.

2 likes

Dan andersom.
Hoe heeft hij haar zo ver gekregen?
Ik zou mijn vriend vragen of hij een klap van de molen gehad heeft als hij dit zou voorstellen.

11 likes

Bah bah bah.
Eerst zitten meerdere de naam van die kleine belachelijk te maken en nu hun outfits.

Laat ze in godsnaam met rust, kom op zeg.

9 likes

Hahaha :joy:
Meer ook dat je erover na hebt gedacht om dit dan in je vluchttas te stoppen, puur en alleen voor het moment dat je moeder dit kan filmen als je uit het ziekenhuis komt.

Vond t ook altijd zo zielig voor de royals (Kate Middleton en Meghan) dat ze hooggehakt en met haar in de krul de pers te woord moesten staan na hun bevalling, maar dan heb je er tenminste nog een troonopvolger uitgepoept

Edit: oké oké ieder z’n smaak ik hou erover op.

Ik heb geen idee wat de naam verder is, ik reageer alleen op deze post. Aan de hand van deze foto heb ik niet het idee dat ze het vervelend vinden om gesprek van de dag te zijn

9 likes

Ik snap dit nooit zo. Ik ken ze niet en een baby belachelijk maken vind ik wel te ver gaan hoor, maar influencers leven letterlijk van dat ze besproken worden door ons plebs en onderwerp van de dag zijn. Als ze niet besproken worden = geen bekendheid = geen geld. Dat mensen over ze zeiken hoort er niet alleen bij, het brengt ook geld in het laadje.

9 likes

Meghan heeft dat ook niet gedaan, schijnbaar om precies die reden :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Laf it <3 Zou dit zo zelf kunnen doen. Is toch geweldig. Alleen jammer dat de man geen bijpassend mondkapje heeft :joy:

1 like

Oh wat erg, wat is het toch een nare man!

Hij heeft ook een keer een aantal leden van The Kelly Family geïnterviewd. Toen vroeg hij aan een meisje (toen 16 volgens mij) of ze een vriendje had. Nee, had ze niet maar zou ze wel graag willen, zoiets was het antwoord. Zegt hij: Tsja alleen eten helpt niet hoor!

Ik vond dat altijd zo gemeen, verder nooit zoveel van hem gezien maar als ik dit dan weer hoor…
Ik snap echt niet dat zo’n akelige man zo groot is geworden.

1 like

Het is niet nodig om dit soort nare dingen op het internet te zetten. Dit is openbaar en iedereen kan dit lezen. Dus ook de moeder die net bevallen is en uit liefde voor haar kind een naam heeft gekozen. Of een leuke outfit aan wil nadat ze een kind de wereld in heeft geholpen. Waarom zou je willen bijdragen aan dat soort dingen. Is het niet je ding dan is het niet je ding. Maar soms draagt het niks bij om je ~mening~ op het internet te dumpen.

7 likes

Dat is het doel van dit topic :joy: maar goed, dit is de 400e keer dat deze discussie wordt gevoerd.

Dit lijkt me sterk toch :grinning::grinning::grinning: Haar dochter is toch 7?

76 likes

Misschien een bob ross tutorial gevolgd?

5 likes

Ziet eruit als een bob ross tutorial en daarmee is iedereen een kunstenaar

Ah wilde dit net gaan kijken maar het is nu geblokkeerd voor Nederland vanwege de rechten. En als ik ok de titel zoek komt hij ook niet naar voren.

Heeft iemand misschien een link waar ik deze kan bekijken?

@NInja oke van hem heb ik dus nog nooit gehoord. Ik ga het checken haha

Als een fervent Bob rosser vind ik dit alsnog verdacht veel skills voor een -10er

Mijne zijn veeeeeel lelijker Maargoed misschien helpt het ook om geen action verf en kwasten te gebruiken.

Alsnog Doubt. Snap nooit dat ouders zo graag willen doen alsof hun kind heel slim/grappig/getalenteerd is.

22 likes

Het is een kind van de twee meest narcistische figuren ter wereld, natuurlijk is hun nazaat heel slim/grappig/getalenteerd.

28 likes

Ah dus hier komt je poll vandaan :joy:

4 likes

Is gewoon zo’n paint by numbers ding