FF Boulevard #5

Justin Timberlake is echt walgelijk. Net als met Janet, haar carriere naar de klote en over zijn aandeel werd niet eens gesproken, hij gaf Janet van alles de schuld.

21 likes

Is toch best wel vreemd dat je als minderjarige meid geïnterviewd wordt en dat in de voorwaarden staat “stel geen vragen over haar borsten”…
Ik bedoel vreemd dat dat überhaupt nodig is en nog veel vreemder dat daar niet eens naar geluisterd wordt…
En dat je dus als geïnterviewde niet eens kan zeggen yooo dit gaan we dus niet doen ouwe gek, ik ga weg.

21 likes

Hij had toch ook die esmee denters ondekt en daarna zo weer aan de kant gezet en niks meer laten horen?

2 likes

Oja wow, Esmee Denters… Dat was zo’n groot ding toen.

2 likes

Wat was er met Justin en Janet dan?

2 likes

Nipplegate
2 likes

Dit is toch echt een voorbeeld van iemand die ontdekt is, omdat ze iets deed wat nog bijna niemand deed (zangfilmpjes op YouTube zetten), niet omdat ze zo goed was. Als ik het nu terugluister, vind ik het helemaal niet zo opvallend goed of uitzonderlijk, best wel 13 in een dozijn.

17 likes

Ze deed een paar jaar terug ook mee met the voice ik en lag er uit voor de live shows.

Vraag me nog wel eens af hoe zij terugkijkt naar dat filmpje van haar en Justin Bieber. Hoe zuur is dat :joy:

2 likes

Hoezo zuur? Ik weet niet (meer) wat er allemaal was gebeurd daar. Dacht dat ze gewoon nooit echt doorgebroken was?

Get me outta here is wel een redelijk succes geworden.
Volgens mij woont ze nu ergens in London en werkte ze in een frozen yoghurt shop.

Nou dat filmpje was heel erg ingestoken als ‘Justin sings for Esmee’ zij werd toen een beetje gezien als de ster in het filmpje voor wie hij mocht zingen. Precies wat jij zegt, dat ze eigenlijk nooit doorgebroken is, lijkt me dus zo zuur om te zien gezien wat er daarna met hem gebeurd is.

1 like

Deze outfits als je het ziekenhuis uit komt na je bevalling :joy::joy: !

54 likes

Hahahahhaa die kop ook van die man rechts

14 likes

Dit breekt mijn hart want hij was echt mijn tieneridool😭

Hahaha ik dacht dat het nog over Ivo Niehe ging

56 likes

Jazeker, als tienermeisje werd ik heulemaal wild van Ivo😍

5 likes

Snap ik, hij is ook een unaniem belachelijk groot succes

17 likes

O wat erg dit. Nja, gevalletje nmsvpe denk ik.
Hoe heeft ze haar vriend ook zo ver gekregen?
Mijn vriend zou vragen of ik een klap van de molen gehad heb als ik dit zou voorstellen.

7 likes

Een Ivo connaisseur?

3 likes