FF Boulevard #4 (Deel 1)

Er zijn echt te veel Andrées in deze fam maar ‘André en kleine André’ is wel echt een goeie!
Hoe noemen we OG André? Opoe André?

9 likes

Ik ken deze vrouw niet om eerlijk te zijn maar kwam dit tegen en ik schrik er wel van.

Hoop dat snel weer beter gaat met haar!

Ohhh jeetje wat heftig… ik “ken” haar van temptation island.

1 like

Kwam dit net ook tegen, heftig hoor!

1 like

Is al een beetje besproken in het eotb topic als je meer wil lezen!

1 like

Ik vind het verschrikkelijk dat ze zo is toegetakeld. Zou nooit mogen gebeuren en ik hoop dat ze snel herstelt. Toch moest ik wel ook denken aan al die keren dat zij (zinloos) geweld heeft gebruikt op tv. Misschien dat ze nu zelf ook gaat inzien dat dat niet kan.

2 likes

Het blijft me toch wel raken als mensen zo jong overlijden. Veel te vroeg, 58

1 like

Ja las het net ook, heftig. Wist niet dat ze ziek was (weet ook niet of dat überhaupt bekend was)

2 likes

Ah ik vind dit dus een heel leuk stel haha, ook met die moeder en dat broertje, komen als een heel warm en hecht gezin over. Alleen was zij gisteren niet nog twee?? Nu ik dit typ vraag ik me af of Steve Irwin eigenlijk nog wel zo bekend is bij iedereen hier.

38 likes

Ik keek het vroeger wel altijd haha

1 like

Steve Iriwn is een legende!

14 likes

Ik las dit vanochtend ook en had ook zo’n :exploding_head: momentje. Natuurlijk wordt zij ook gewoon ouder haha

2 likes

Die video’s met Steve Irwin’s zoon bij Jimmy Fallon dat hij allerlei dieren meeneemt zijn ook zo grappig en vermakelijk :blush:

4 likes

Aah wat leuk! Ik ben 8 jaar geleden in de zoo van Steve Irwin geweest en toen was Bindi dus 14. Stond ze al een stukje vlees aan een gigantische krokodil te voeren brrrrr :fearful::crocodile:

4 likes

Mijn pa is vandaag 58 geworden dus eh, ja

1 like

OG André blijft toch gewoon de echte André hoor. Kleine André voor de kleinzoon werkt, dan alleen nog de zoon… Hoe noemen we die?

• Dreetje
  • André Jr
  • André II

0 stemmers

1 like

Het lijkt me het beste om hem gewoon helemaal niet meer te benoemen.

168 likes

Dat zou idd de beste oplossing zijn :rofl:

1 like

Ben het hier 100% mee eens. Kan die vent niet verbannen worden van tv en nieuws? Zo klaar met die hele familie.

14 likes

Ik ben nog meer met die familie klaar dan met m’n witte tieten. Jezus en dat elke scheet ook maar door elke site wordt opgepikt. Ga iets nuttigs publiceren, stelletje henken.

19 likes