FF Boulevard #3

Dat is toch gewoon het meest hartverscheurende wat je als ouder kan overkomen. Hij heeft z’n dochter ter wereld zien komen en de wereld weer zien verlaten. Echt misselijk. En dan ook nog eens op dezelfde dag als de Grammy Awards. Alicia Keys hield nog wel een mooie toespraak. Wat je wel altijd krijgt als zo’n legende tegelijkertijd met andere onbekenden overlijdt dat de dood van die anderen overschaduwd wordt door zijn dood…maar daar is eigenlijk geen ontkomen aan.

1 like

Haha ja deze koppels zijn besproken in het love island topic. Vind het maar weer bijzondere combinaties.

2 likes

Ik dacht dat dit die vriendin van lil kleine was…

7 likes

Wat bedoel je hiermee, dus dan is het extra erg of…?

9 likes

Wederom dezelfde chirurg waarschijnlijk. :joy:

2 likes

Nee natuurlijk niet, maar dat is dus een feestelijke aangelegenheid en gezien hij een grote bekendheid in L.a. was en ook wedstrijden heeft gespeeld waar the Grammy Awards plaatsvonden was het heel dubbel als een paar uur ervoor zijn dood plaatsvond.

2 likes

Albert geeft eindelijk toe dat ie de vader van Delphine is😱

35 likes

Echt gemeen als je vader je niet erkent

32 likes

Wel bizar trouwens: hij stelt in zijn verklaring dat legaal vaderschap niet hoeft voort te komen uit biologisch vaderschap. Eh hoe werkt dat?

Wajoooow! Eindelijk.
Het is wel echt in bijna alle koninklijke families hetzelfde hè, met buitenechtelijke kinderen.

5 likes

Echt zo raar idd, als je enige taak in je leven ongeveer is het juiste nageslacht voort te brengen, waarom gebruik je dan geen condooms voor je side chicks?? Gevalletje you had one job.

30 likes

Dat bestaat toch? Volgens mij is er sprake van legaal vaderschap zoals jij het noemt, wanneer een man zich laat registreren als de vader van het kind, maar dat biologisch gezien niet is. Zoals bij adoptie. De biologische vader doet dan wettelijk gezien afstand van een kind.

Klopt, is in mijn eigen situatie helaas ook zo. Maar dat maakt het ethisch gezien niet minder verwerpelijk. Het idee is in de basis niet dat je als bio-vader al je verantwoordelijkheden kan ontkennen door niet te erkennen. Vind het heel bizar om dat als biologische vader eigenlijk uit te spreken.

Vind de wetgeving rondom erkenning en ouderschap in nl sowieso echt achterlijk.

2 likes

Oh als ik je laatste bericht zo lees dan vrees ik zo dat ik de ondertoon in je eerste bericht gemist heb. Verschrikkelijk dat je dit zelf hebt meegemaakt. (Betere woorden kan ik niet vinden… :persevere:)

1 like

Maar dat kan toch niet? Of nou ja ik begrijp uit je bericht van wel maar ik dacht altijd van niet. Althans, ik dacht dat een rechter iemand wel kon dwingen tot een vaderschapstest en dat als je dan de biovader bent dat je dan ook de juridische vader bent tenzij er een andere juridische vader is? Althans de rechter kan je dan weer opleggen je verantwoordelijkheid te nemen. Of heb ik dat mis?

Andersom komt het trouwens ook vaak voor: iemand wel juridisch vader is maar geen biovader.

Weg

1 like

Jeetje wat heftig zeg. Ik vind het echt heel naar voor je en daarnaast ook echt belachelijk dat het zo werkt.

2 likes

Heb het hele verhaal even verwijderd

1 like

Hier ben ik het zo mee eens, ik vind sowieso het gemak waarmee iemand jarenlang zoiets kan uitstellen vreselijk. Mede doordat ik hier zelf ook mee te maken heb.

1 like

Ah ja joh :joy:

21 likes