Jezus, ik ben gewoon spontaan aan het janken. Zal toch niet.
Omgā¦
Bah ben er helemaal naar van .
Ooow jezus had nog niet gelezen van de kinderen ook!
Achter het huis van Kourtney blijkbaar lees ik op de daily
Dit lijkt me hopelijk fake news? Omdat de piloot ook nog in de helicopter zat, kunnen nooit Kobe + vier dochters geweest zijn.
Dit zat ik net te denken, wie vloog er dan?
Denk toch dat dat gelukkig niet waar is.
Kinderen zaten er idd niet in.
Ben wel benieuwd hoe de heli heeft kunnen crashen.
Volgens TMZ zou er toch 1 dochter (Gianna, 13) aan boord geweest zijn: https://www.tmz.com/2020/01/26/kobe-bryant-killed-dead-helicopter-crash-in-calabasas/
Echt verschrikkelijk nieuws. Schrik er gewoon van. Bizar
Ik begreep dat Bryant vaak zelf vloog, kan zijn dat dat nu ook het geval was
CNN zegt nu ook dat zijn 13 jarige dochter aan boord was
Pffff wat vreselijk . Er wordt nu gezegd dat hij en zn dochter onderweg waren naar basketbal training.
Ja, hij gebruikte de helicopter om verkeer in LA te ontwijken.
Wat verschrikkelijk nieuws. Doet je echt weer beseffen hoe kort het leven is.
Whaaa omg, ik deed een dutje en toen ik op Whatsapp keek had ik allemaal links naar dit nieuws. Wat verschrikkelijk, mān ex was o.a. groot fan van hem. Echt oh neeee
Ach jezus, ook nog een van de kinderen erbij. Wat een drama voor dat gezin.
Zān jongste dochter is ook nog maar 7 maanden oud en zal nooit met haar vader opgroeien pff wat vreselijk. Zij heeft trouwens als tweede naam Kobe. Bijzonder.
Hoe bizar en hoe LA als je met de heli naar je sporttraining gaat
Ik zie me al aankomen bij de Basic Fit
Maakt het niet minder treurig overigens
Wat ongelofelijk treurig van die 13-jarige dochter jezus. Wat afschuwelijk voor zān vrouw en zān andere kinderen. Gatver, dit is wel echt zoān drama dat je gewoon niemand toewenst.
Edit: oh en ik zie nu ook nog enkele andere tienermeisjes, jezusā¦
Ieder verloren leven is er een te veel maar ik denk ook: vader en dochter waren tenminste niet alleen. En dat gezin met hun dochter was ook samen. En de andere moeder met jonge dochter. Wat enorm heftig dit, zeg.