Eig mag ik hier niet om lachen, maar dit berichtje in combinatie met Kaj…
Hoe zou het zitten met dat programma dat nu gecanceld is. Volgens mij was het al helemaal opgenomen, zouden die kosten dan verhaald kunnen worden op Kaj?
Kutttttt serie kijken en tegelijk forum lezen gaat duidelijk niet samen hahahahah
Beetje mini spoiler
Wutttt Ze zet er zelfs nog bij dat die vissen opzwellen door stress. Wtf
Grrrr wat een takkewijf
Het is maar een klein stukje van de titel volgens mij, alleen het HRH (his/her royal highness) gedeelte. Het blijft verder gewoon prince Harry en Duke/duchess of Sussex.
Dat is dezelfde man die een “documentaire” van een uur maakte op basis van één anoniem mailtje met nep bewijs. Ik neem al zijn geneuzel over ~informatie niet al te serieus meer.
Ik heb een reactie gestuurd dat het niet ‘lief’ is en dat haar plezier toch niet belangrijker is dan het comfort van zo’n beestje?
Dit zou mij trouwens niks verbazen. Even los of hij die bewijzen heeft of niet.
Haaahahhaha ik ben die kingalert video gaan kijken (love it) en daar zit zo’n te lang dramatisch slowmotion shot in van die twee harde schijven
Of niks hahah
Of het staat vol met zijn eigen ongepaste gedrag.
Wat mij betreft ben je net zo’n medeplichtige loser als je informatie wel hebt, maar geen aangifte doet bij de politie. Want alleen dan kun je de slachtoffers helpen. Nu gebruik je het alleen maar voor je eigen populariteit (al is die ook nogal twijfelachtig bij KingAlert, maar soit). Getver zeg…
Kan iemand die tweet voor mij vertalen?
‘Ik snap niet hoe dit ooit geïnterpreteerd is’
???
Ze reageert op een tweet waarin stond dat zij er vanaf wist maar niks gedaan zou hebben, maar die tweet is verwijderd.
Ooo oké thanks
Die context geeft AD er effe niet bij
Je kan toch alleen aangifte doen als de misdaad jou betreft? Hij kan geen aangifte doen.
Edit: klopt niet, je kan blijkbaar altijd aangifte doen.