@Zemraluani ik zat ook meteen op de DailyFail te kijken. Love it.
Ja eens, ik zou inschatten dat zijn zichzelf ontzettend tof vinden hem wel weerhoudt van zichzelf iets aandoen. Denk ook dat hij helemaal geen spijt heeft, maar zich schaamt/ boos is omdat hij ontmaskerd is.
Ik dacht precies hetzelfde!
Nu is meer bekend over hoe ze terug willen treden. Oftewel, ze leveren hun geld en titels in.
Om heel eerlijk te zijn, hoop ik dat Kaj’s internetverkeer en harde schijf getrackt werden, om te kijken of hij ook andere minderjarige interesses had.
Die man is gewoon één en al red flag
Ook weer of nog steeds? zonder gordel haha badass queen mom Elisabeth on the go
Zij heeft ook geen rijbewijs hè
Niet?
Nondepie. Wat een rare regel ook. Mja als je geeneens een rijbewijs hoeft te hebben hoef je je vast ook niet aan regels te houden
Ja en dit dan
Ander artikel:
Britain’s Prince Philip has been spotted driving without a seat belt just 48 hours after his car crash in which the 97-year-old’s Land Rover flipped onto its side.
The Duke of Edinburgh was photographed driving a new Land Rover without the seat belt, which is required on a public road.
Ze rijdt alleen nog maar op haar eigen landgoed, ik betwijfel of de openbare verkeersregels gelden in je tuin. Onverstandig is het wel.
Ohja dat had ik toen ook gelezen. Die geeft letterlijk zero fucks. En dan ook nog op de openbare weg. Goed voorbeeld ook
Vanavond stond de herhaling van Proefkonijnen geprogrammeerd, die nu dus ook meteen vervangen voor Twee handen op één buik. Vind ik wel netjes!
Looks like Kaj is canceled.
Was hij niet ook de voice over van de Nederlandse Love Island?
Dit gaat dus over het programma van kaj.
Die laatste zin ook echt “Van der Ree heeft inmiddels zijn excuses aangeboden voor zijn gedrag”
Want dan is het ok? Dat hele excuus van hem is egoistisch “ik was vereerd door de aandacht die ik kreeg”. Dat is echt geen reden en nog minder een excuus
Ohja klopt!
Ik vind het wel jammer voor die andere presentator van proefkonijnen
Zal ook wel een andere voor in de plaats komen hoop ik dan. Vond hem sowieso irritant
Oké ik ben net klaar met sex education. Please zeg me dat er een 3e seizoen komt, dit einde