FF Boulevard #3

Erg schaamteloos wel om je vrouw te gaan pitchen op de premiere van iemands film. Harry lijkt me echt een leuke man om een biertje mee te drinken hoor, maar hij lijkt me niet heel slim? Door heel z’n leven heen eigenlijk…

6 likes

Aart Staartjes is overleden, aan de gevolgen van het ongeluk wat hij vrijdag had.

Wat onwijs treurig.

1 like

Och :sob:

1 like

Echt heel erg sneu om op zo’n manier te komen overlijden :pensive:

Wat verdrietig :pensive:

Ja zo verdrietig

Aahh wat sneu. Dat je op zo’n leeftijd op zo’n manier aan het einde van je leven moet komen. :pensive::sob:
Rust zacht!

2 likes

Ff wat wereldnieuws tussendoor:

:roll_eyes:

7 likes

Hahahaahhahaha oke welke vlogger gaat volgen voor wat aandacht

Geranium, bergamot, cedar met Damaskroos en muskuszaad. Lijkt me echt een typische afspiegeling van een vagina geur :roll_eyes:

7 likes

Het schijnt dat ze met maken voor de grap zei haha dit ruikt als een vagina en dat het daarom zo heet

According to the Goop website, Paltrow and perfumer Douglas Little were working on a new fragrance and Paltrow suddenly said, " Uhhh … this smells like a vagina."

Dat klopt inderdaad niet. Vaginas ruiken naar roosjes.

1 like

Je hebt toch al badwater met een soa?

1 like

Ik verstond net toen het op tv voorbij kwam vaginakaas… Ik dacht echt :face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting: en nu heb ik er helemaal een beeld bij haha

Ik vind trouwens dat ze een prachtige haarkleur heeft op haar instagram foto. Iemand een tip voor een drogisterij verf die er op lijkt?

1 like

Ik dacht al Jiami is wel heel erg op Jaimie gaan lijken

12 likes

Syoss dark ash!

2 likes

Deze misschien?

1 like

wow wel een enorm verschil

1 like