FF Boulevard #3

Beetje raar van de media om op basis van 1 foto te zeggen dat ze te dun is geworden. Op die bovenste foto’s zie ik niks vreemds, en ook op de onderste foto zie je haar figuur niet goed. Ja je ziet haar sleutelbeenderen maar ze leunt ook met haar schouders naar voren, dus dan zie je die al snel. En haar gezicht ziet er inderdaad anders uit maar dat komt ook omdat ze nauwelijks make-up op heeft en haar haren vast naar achteren.
Achja, de bladen hebben natuurlijk altijd voer nodig om iets te kunnen schrijven…

1 like

God, ben je niet te dik dan ben je wel te dun.
Waarom laten ze het gewicht van vrouwen niet eens gewoon met rust

55 likes

Whoa, Charlotte…

Ik dacht Kate Winslet

1 like

Ik dacht Hillary Duff!

Haha wow drie echt verschillende mensen!

Op wie lijkt Adèle hieronder:

• Kate Winslet
  • Hillary Duff
  • Emily Blunt
  • Nóg iemand anders, namelijk

0 stemmers

Ik dacht meteen aan Sarah Paulson:

image

83 likes

Ik ook!

1 like

Hahah dat tweede kind van links. Moooood

13 likes

Op de schouders / nek van dat kindje met die mood zoals @Taichung zegt

Ah juist, achter het kindje op rechts dan toch?

Ik had op ig toevallig een andere foto van haar gezien:

En daar vind ik haar er niet extreem eng dun uitzien hoor? Die ene foto hier is miss gewoon een beetje onfortuinlijk denk ik qua hoek ook en de inkijk decolleté. Dacht zelf meteen aan enily blunt ook :joy:

Het is meer de enorme transformatie die shocking is toch?

Dat dacht ik ook! Vind haar niet dun maar wel een compleet ander mens😱

3 likes

Ja precies dat. Als er bij deze foto’s niet bijstond dat het Adele was zou ik haar niet herkend hebben.

3 likes

Hoe kán dat? Dat is toch bizar eigenlijk?

Lisa Loïs had ook zo’n metamorfose

1 like

Ik vind het zo stom dat er in dat artikel gesuggereerd wordt dat ze door iets ergs mee te maken (liefdesverdriet, stress enzo) “getransformeerd is tot een slanke den”. Kortom, maakt niet uit hoe klote je je voelt, je bent wel lekker slank en dat is het belangrijkste.
Ze was al mooi toen ze zwaarder was en ze is nu nog mooi.

15 likes

Fien en Igmar zijn uit elkaar.

https://www.ad.nl/show/igmar-felicia-en-fien-vermeulen-zijn-uit-elkaar~ae7d9da9/

9 likes