Mijn Spice Girl poppen zijn ook redelijk vaak bezwangerd door Ken
Ik heb gegoogled, maar kon niks vinden, daarom vroeg ik naar een bron. Ik vind ook nog steeds niks, het laatste nieuws is dat hij blijkbaar een nieuwe single heeft uitgebracht, zie verder niks over huwelijksproblemen…
Geen super betrouwbare bron natuurlijk, is meer speculatie dan harde feiten.
Ja sorry, is in het duits, komt meteen als je Justin Bi eber Ehe intypt
Huh volgens mij is hier helemaal niet voorbij gekomen dat het uit is tussen Maan en Tony of wel? 24e heeft ze het op insta gepost. Zou het komen omdat Maan ieders BEC is hier?
Omg zelf gewoon niet opgelet. Thanks!
Ze huilt maar ze lacht
(Wat is een BEC? )
Bitch eating crackers
Ik heb dit net gegoogled (voel mij daardoor redelijk oud), weer wat geleerd op de zaterdagavond!
Bijzonder dat het alleen over Katja gaat terwijl de zakenman kennelijk ook bekend is in Nederland.
Maar, is dit recent? Want ze is toch net getrouwd? Of mis ik iets.
Artikel is van gister, schijnbaar heeft ze bij Beau ook uitleg gegeven oid.
Love Cher, hahahaha! Savage.
In een ander artikel staat dat het recent gebeurd is. Toen ze terug kwam van haar retraite in zuid Afrika.
Ik vind dit altijd zo raar. Wat schiet je ermee op om dit te zeggen? Ook zo lullig tegenover de ander
Ik heb juist om wat jij zegt het idee dat dat soort uitspraken uitgelokt zijn of uit zijn verband getrokken. Ik neem dat altijd maar met een flinke korrel zout.
Ik schrok van haar transformatie…
Ja nou volgens mij hebben ze weleens trio’s of en/of orgies maar zoals ik had begrepen (van de roddelpers haha) doen ze dit samen en niet apart van elkaar. Ik vind dit wel juicy haha al had ik er niet naast willen zitten (of juist wel HAHA)
Het gaat niet perse om de tekst maar om de foto’s.