Oh haha, spuitelf. Sorry!
Hahaha, BURN.
Ik voel me echt triest dat ik echt wacht op de naam van de baby van Lil Kleine.
Echt waar?
Nergens voor nodig, doe ik ook, en ik vind het vreselijk irritant dat het zo lang duurt
Yo hier ook!
Same . Ondertussen post hij gewoon lekker over kaviaar en vodka.
hallo zelfs de naam van de royal baby wisten we sneller of niet
Dat zegt toch niemand? Iedereen is gewoon benieuwd. Niemand de ze geen rust moment gunt.
Misschien niet iedereen. Wel de mensen hierboven.
Ik vind het juist wel leuk dat ze het lang geheim houden. Ik vind het iets liefs hebben dat ze gezellig en lief samen zijn en het kind hun kleine “geheimpje” is.
Als ze echt een privemoment willen hadden ze het beter nog even geheim kunnen houden. Nu ligt er helemaal een vergrootglas op omdat ‘iedereen’ weet dat de baby er is en de naam wil weten.
Ja dat kan toch ook allemaal nog steeds? Ik snap je probleem niet zo? Er was hier gewoon iemand die schreef dat ze benieuwd was naar de naam en daar reageren een paar mensen op dat ze ook benieuwd zijn. We staan niet met het hele forum voor hun neus te schreeuwen om wat de naam word? Denk niet dat meneer kleine wakker ligt van ons hier.
Sorry maar dit is toch mega naïef. Zij weten ook wel dat de aandacht blijft omdat ze de naam juist niet zeggen. Dit is gewoon een tactiek.
*ik kom in vrede. Had de discussie hierboven nog niet gelezen.
Dan heb ik je verkeerd begrepen. Dacht dat je serieus was.
Edit: volgens mij word dit een beetje opgeblazen. Ik heb het verkeerd begrepen en bedoelde het ook niet als discussie of iets dergelijks @Flamoes, ik kom ook in vrede.
Zo’n dooddoener dit bericht! Komt op mij heel passive agressive over. Dat is helemaal niet nodig hier.
Ik probeer je in te laten zien hoe het op mij overkomt. That’s it.
Ja sorry ‘mega’ kwam wellicht een beetje heftig over. Het is mijn stopwoord.
Geen idee of iemand haar volgt maar ik denk dat Kenza aan het bevallen is aangezien ze meestal wel stories deelt ( ♀ )