Ik denk dat hun moeder dacht dat het te lang stil is geweest rond haar dochters, dus dat er weet even een oude koe uit de sloot gehaald moest worden.
Lol stel je voor dat je net met iemand aan het daten bent en diegene komt ineens met allemaal screenshots en ~receipts~ over zijn zwangere ex en dat het echt echt echt uit is!!!1 Hoe snel zou je pleite zijn
Ja kan allemaal gebeuren natuurlijk, niet ideaal maar shit happens. Maar als iemand tijdens de eerste date zegt âanyway mijn ex is zwanger JA ZE IS ECHT MIJN EX HIER IS EEN POWERPOINT PRESENTATIE VAN BEWIJS EN HIER ZIJN AL MIJN VRIENDEN OM HET TE BEAMENâ dan loop je niet weg, dan ren je.
Huh maar dat staat er helemaal niet? Er staat dat na een paar dates tristan vertelde dat zijn ex zwanger was. En dat Khloe het niet helemaal vertrouwde, dus ik neem aan dat hij het daarna wilde âbewijzenâ.
flauw, maar dit vind ik altijd zulke irritante zinnen. Hij wordt niet weer vader, hij was het al en zal het blijven, hoeveel kinderen er nog mogen komen.
Inderdaad flauw, boeien
Hoe zou jij het zeggen dan
âJohnny de Mol wordt vader van een ander kindâ.
Johnny de Mol, reeds vader, krijgt er een nieuw kind bij??
Volgens mij was de zin van @Ophelie gewoon correct Nederlands hoor?
Het was sarcastisch bedoeld
Iedereen zegt toch altijd, âhij wordt weer vaderââŠ
Haha ik moest hierom lachen. âJohnny de Mol krijgt een tweede kindâ kan prima toch
Heerlijk dit eerste stuk over Olcay
Gaat hij de vorige ruilen?
Als het een jongetje is wel⊠Twee Johnnyâs kan natuurlijk niet
Ja hahaha ik was ook sarcastisch hoor
Zou kijken.
Die eerste film is wat mij betreft cultureel erfgoed. Zo extreem slecht, en zo intens fantastisch: heart_eyes:
Haha echt he, ik heb hem te vaak gezien. Spice Girls was mijn leven vroeger.
Wow maar een 3.4 op IMDb. Oke het is niet super goed maar het is toch best leuk?
Het wordt een animatiefilm toch? Dat zag ik ergens.
Wow, ik wist helemaal niet dat Marnie van geordie shore zwanger is?! Is dat hier al besproken?