Wauw, hele slechte grap dit…
Ik heb net de story bekeken van lil kleine, maar ik heb het niet gezien. Ik vind hem wel een dotje
“Wij hadden niet verwacht dat ons eerdere bericht tot zo veel landelijke ophef zou leiden.”
Dat meen je… Kom ik aan met m’n nieuwtje. Eindelijk iets te melden hier sjoooooongejongejongejonge
Daar was ik bij🙋🏽♀️ #lifegoals
Dat laatste is een grapje. Ik was er wel echt bij, was op 7th sunday
Ken die hele familie Pos niet, zijn zij een YouTube familie met wijnhandel?
Die kindjes zijn wel rgk haha
Heb ook nog nooit van ze gehoord!
Ze ziet er idd wel slecht uit zeg.
Oh nooit gelezen maar ik lees sowieso nooit wat over haar. Ik kreeg dit als een pushmelding. Ze is wel altijd aan de magere kant geweest volgens mij ja.
Ze hebben meegedaan met een Rtl programma, waarin ze werden gevolgd bij het opzetten van een nieuw leven in Chili.
Heet volgens mij Helemaal het einde
Ik vond haar er een paar weken geleden in de carpool karoake met James Corden er ook al slecht uitzien. Niet dun oid maar juist gewoon slecht in haar gezicht
Ben zo benieuwd hoe de baby van lil kleine heet. Ben de hele tijd aan t refreshen hahaha
Ze noemden hem elke keer ‘Baby L’, ik denk steeds dat het Louis (van Vuitton) is ofzo omdat ze zo obsessed zijn met merken hahaha
Hahaha ja dat dacht ik eerst ook maar zet nu mn geld in op Lennon
Geen idee waarom
Ik hoop heel erg op Lil Junior.
Hahahah dan kan je me weg dragen hahahaha
Hahaha zou echt top zijn
Of gewoon Lil Kleine
Of Lil
Hahaha
Kleine Lil
Ik denk:
- Lennox
- Lennon
- Lenny
Ik verwacht overigens wel iets van n vernoeming naar z’n pa (vader van Jorik bedoel ik dan). Hij loopt altijd zo te dwepen met de band met z’n vader.