FF Boulevard #2

Ja precies, dat blijkt maar weer :frowning: .

Ik hen ook het idee dat het een (flauw) grapje is van de Posjes. Toen ze naar NL zijn gekomen, hebben ze het besloten, maar ze hebben nog wel samen een huis gekocht en op Instagramstories en foto’s hebben ze het nog erg leuk de laatste tijd.

Ik heb gewoon nog hoop. Love de Posjes.

Het kind van lil kleine is geboren! Nog geen naam bekend

5 likes

Ik hoop het inderdaad!

1 like

Als ik op zijn insta kijk stond hij 2 uur geleden nog op het podium?! :scream:

Classy post ook als je net vader geworden bent

(Sorry ik ben niet zo’n fan van hem haha)

19 likes

Welke story precies? Ik zie het niet :upside_down_face:

Hij heeft het op het podium bekend gemaakt, dus denk niet dat er stories van zijn

Hij zal dan ook wel niet bij de bevalling geweest zijn?

Ze is gister bevallen.

1 like

Ahhh eindelijk haar maagje vrij!

94 likes

Oh omdat je zei ‘daar heeft hij het bekend gemaakt!’ Dacht ik dat je op z’n insta bedoelde maar dat zeg je helemaal niet :grin:

Heel bijzonder dat je in deze periode concerten gaat boeken als je vrouw op knappen staat.
De placenta is er amper uit en hij staat alweer te feesten…

5 likes

Is zijn werk toch ook?

4 likes

Na amper 24 uur aan de andere kant van het land? Ik zou er als zijn vrouw zijnde voor bedanken.

3 likes

Hij staat te werken toch? Dat kind en die horloges moeten ergens van betaald worden.

11 likes

Grey Goose op de kraamvisite

11 likes

Ik ging naar aanleiding hiervan even op onderzoek uit want ik heb beide seizoenen fanatiek gevolgd en op de Facebook van de familie Beerens staat een hele post over Moederdag waarin gesproken wordt over een stiefmoeder en bonusbroertjes. Lijkt er dus op dat de breuk definitief is en er voor Jasper dus zelfs al iemand nieuws in beeld is.

2 likes

:cold_sweat: That escalated quickly

2 likes

Ik heb geen idee waar het over gaat maar wel het idee dat bij bonusbroertjes ook een liefmoeder hoort :face_vomiting:

8 likes

De Posjes gaan niet echt uit elkaar.
Het gaat niet om hun eigen relatie maar een zakelijke relatie. :woman_shrugging:t3:

3 likes