Maar waarom is het dan zelfmoord?
maar eigenlijk zijn jullie er bijna
ja!!!
de vader is inderdaad boos op de moeder, ze maken ruzie en hij dreigt met het geweer waarvan hij dacht dat het ongeladen was
niet helemaal, de zoon heeft het geweer dus stiekem geladen
ja, in de buurt van het raam
bijna, de vader wist niks van de intenties van zijn zoon of het feit dat het geweer geladen was
Is de zaak afgedaan als zelfmoord omdat de zoon zelf het geweer heeft geladen?
Maar hoe weten ze dat de zoon het geweer heeft geladen
De vader dacht dat het een waterpistool was?
Financiële redenen dacht ik te lezen
Dat was niet de bedoeling
Missen we nu nog iets? Ik ben ook een beetje onbevredigd zo haha
Zoon verliefd op de vader?? Hahaha
Ja geen idee, snap er nog steeds niks van hahaha
Samenvatting iemand?
voilà, inderdaad
politieonderzoek
nee, hij dacht dat het ongeladen was
de zoon wou niet dood door het geweer, maar door te springen
financiële redenen (de moeder had zijn geldkraan dichtgedraaid)
zal ik het hele verhaal geven?
Tering ik kijk een middag niet omdat ik aan her werk ben en er zijn 653 nieuwe berichten
Ik neem dus ontslag op werk
inderdaad, ik heb dit uit de film Magnolia
veel te complex raadsel
een man springt van de 10e verdieping. maar op/voor de 8ste verdieping hangt een net dat zijn val zou gebroken hebben.
ondertussen maakt een koppel ruzie op de 9e verdieping, waarvan de man de vrouw bedreigt met een geweer, beiden denkende dat het ongeladen is.
het geweer is toch geladen, gaat dus af, mist de vrouw, maar raakt (door het openstaande raam heen) precies de vallende man die op slag dood is.
tijdens het politieonderzoek wordt de man vrijgesproken, want de springende man blijkt hun zoon te zijn die het geweer enkele weken geleden geladen had zonder hun medeweten. reden: rancune dat zijn moeder de financiële geldkraan had dichtgedraaid. en hij wist dat zijn vader zijn moeder wel vaker bedreigt met een ongeladen geweer tijdens ruzie’s.
doordat hij telkens faalde in zijn moordopzet raakte hij “moedeloos” (haha, dit heb ik dus letterlijk van die wikipedia) en sprong hij van de 10e verdieping.
Je hebt onze hersenen goed laten kraken
ik ben blij dat ik kan gaan eten nu
hahaha ik heb tijdens dit hele gebeuren boodschappen gedaan,gekookt en nu aan het eten. met mijn tel in mijn handen, doe ik nooit
ja, dat vind ik ook. misschien was het gemaakt van transparante zijdedraad ofzo?
en ook zelfmoord plegen omdat je zeer luie moordpogingen niet lukken.
fragiel ego much?