Was het een geheim dat het geweer in dat huis was?
Voelde de zoon angst?
Voelde de zoon schaamte?
Ik vind dit topic zo leuk dat ik net 501 berichten heb terug gelezen Ik heb alleen echt geen flauw idee bij deze laatste en ben nu wel heel benieuwd. Kan niet eens een nuttige vraag bedenken.
Gaat het wel echt over mensen?
Hij wilde met het geweer dreigen dus niet schieten maar door een ongeluk schoot hij toch?
Maar waarom sprong de zoon dan…
Dat is elke dag een vraag
Kan iemand het nog even samenvatten?
Ohhhh misschien wilde de vader op de moeder schieten een aantal verdiepingen lager maar net toen de zoon viel kwam de kogel door hem en niet door de moeder
Maar hij sprong toch wel naar beneden.
ja
dit is eigenlijk gewoon niet zo belangrijk. ze zagen hem wel vallen, waarschijnlijk.
ja!!! dit is een belangrijke clue
nee, gewoon een geweer.
nee, iedereen wist dat (vader, moeder, zoon)
nee
nee
nee, moedeloosheid, maar niet relevant
de vader ziet de zoon pas nadat hij hun raam passeert tijdens zijn val
ja, naar buiten, en raakt de zoon
ja
hmmmm
nee
nee
ja! dit is ook een belangrijke
nee, hij heeft het niet omgebouwd
nee, het geweer schiet gewoon langs voor
ja, maar dit stuk van het verhaal is al geraden (zoon springt en wordt tijdens zijn val geraakt door de kogel die uit het raam vliegt)
geen
nee
nee, de zoon springt dus gewoon langs de gevel van het gebouw, vanaf verdieping 10
de moeder springt niet want die is samen met de vader op verdieping 9
die staat gewoon
ja!!!
haha, nee
lol, iemand een hint misschien?
De zoon heeft de vader ervan overtuigd om de moeder neer te schieten, maar de kogel raakt de vallende zoon i.p.v. de moeder, daarom is het zelfmoord?
Dus de vader is boos op de moeder… dreigt met het geweer maar het geweer is zo ingesteld dat het snel schiet dus er worden schoten gelost en terwijl dat gebeurd valt de zoon en raakt de kogel de zoon?
Jaaa
Maar stond de moeder dan voor het raam?
Is dit warm??? Wat missen we nog…
Hij is moedeloos maar dat was niet relevant