FF Black Stories

Is het gebouw ontworpen door die architect?

1 like

Heft zijn zoon het gezien?

Is het relevant wat voor soort gebouw het is?

Wonen er mensen in het gebouw?

Had hij een constructiefout gemaakt?

1 like

Ik vind dit leuk om te lezen en tegelijkertijd eng? :sweat_smile:

3 likes

Is het opmerkelijk dat alleen zijn zoon in het gebouw is? (Dus of er normaal gesproken meer mensen zijn)

1 like

Die van het broodje albatros is echt al heeel oud en heel bekend. Ik heb het idee dat ik er nu een beetje belachelijk mee wordt gemaakt eigenlijk

Was het gebouw al helemaal klaar?

Heeft het iets te maken met glas?

Was het ongeluk ook gebeurd als zijn zoon niet aanwezig was geweest?

Heeft het gebouw glazen muren?

Dacht hij dat een glazen muur hem tegen zou houden?

Is zijn zoon volwassen?

Was het zo een glazen doolhofhuis? Hoe noem je dat ook al weer haha

Woww wat een verhaal :scream:

1 like

Wat?

Dat kan je toch niet persoonlijk opnemen, dat zit in de toon van al deze scenario’s. Ze zijn leuk om te doen maar de conclusie is altijd alsnog een beetje een broodje aap (broodje vis Hehe) verhaal conclusie.

6 likes

Nouja er werd ook al een paar keer gepost ‘is hij een vogel???’ ‘Zit er een vogel in??’
Ja sorry dat er een vogel in mn verhaal zit? Vind ik flauw. Maar vind dit topic verder heel leuk gelukkig

Volgens mij kwam dat ook omdat er in het verhaal na jou ook toevallig een vogel voorkwam! Dus dan heb je er twee achter elkaar met een vogel haha

6 likes

Ik denk echt dat je dit niet persoonlijk moet oppakken. Als iemand anders dat verhaal had gepost was het bij iemand anders geweest. Het gaat er gewoon om dat er een grapje werd gemaakt over de vogel en die komt nu nog eens terug. Jouw verhaal was gewoon goed en leuk! De geapjes hadden net zo goed kunnen gaan over de kat die de vogel uit het andere verhaal op at. Toevallig dat er gewoon al meerdere vogels betrokken zijn geweest :crazy_face:

1 like