Is hij vermoord om financiële redenen?
Had hij een besmettelijke aandoening?
Wilde hij dood?
Ligt hij in een scheiding?
Is hij vermoord omdat hij zijn erfenis wilde aanpassen, de moordenaar hier achter kwam en hem dus vermoordde zodat diegene alles zou erven?
Maar je mag alleen met ja en nee beantwoorden en zelf geen hints of aanvulling erbij geven eigenlijk
Jaa maar merk dat er toch steeds aanvullende info wordt gegeven haha @death_by_sexy ook
Sorry ik ben heel fanatiek hierin
Hallo geen sorry zsggen hoor!! Maar dat is juist alfijd ook het frustrerende aan dit spel, dat mensns soms zoooo ernaast zitten terwijl je denkt hallo het is simpeler
Is het nog relevant op wat voor manier de persoon is vermoord?
Is het ziekenhuispersoneel verantwoordelijk?
Zorg de dood van die man ervoor dat iemand anders ook dood zal gaan?
Wilde hij zijn erfenis schenken naar het goede doel van zijn ziekte?
Ja maar dat vond ik bij meer wel… ook dat chirurgische instrument van Gerda. Had ze vast wel last van gekregen maar ze was er waarschijnlijk niet dood aan gegaan en die dude die vermoord was omdat ie malaria zou hebben gekregen had best daarna genezen kunnen worden. Inclusief incubatietijd was ie zeker niet in een paar dagen dood. En dat van die vogel en die vrouw vond ik ook niet per se logisch. Maar toch lees ik dit topic en vind ik het amusant.
Huh in de gaten gehouden? ik doe sinds het begin mee aan dit topic dus lees alles gewoon as het kan hahah sorry
EN dat kan indd leuker zijn! En alswe dat gewoon afsprkene is het ook goed toch
In het Nederlands heet dit trouwens kwispels als mensen nog nieuwe raadsels zoeken
Is hij omgekomen bij een ongeluk?
Ik zie jouw raadsel niet
Hahaha Ik snap de conclusie van het broodje vogel verhaal ook niet.
“Ooohhhh wat grappig, kijk deze bakkerij heeft broodjes Albatros! Dat heb ik toen tijdens mijn traumatische verblijf als schipbreukeling op takatukaland moeten eten om te overleven!!! Dat hebben ze hier gewoon in Alphen-Aan-de-Rijn!”
neemt een hap
“Oooh nee dit in een bakkerij klaargemaakte broodje smaakt helemaal niet naar die plakken vlees die wij op dat afgelegen eiland boven een kampvuurtje grilden!!! Wat heb ik dan gegeten? NEE TOCH?! Het móet mensenvlees geweest zijn! Wat anders, een inheemse diersoort? Nee dat kan niet! Ik proef dat het mijn vrouw was!”
Heeft iemand zijn dood gezien?
Heeft het gebouw iets met zijn doodsoorzaak te maken?