FF Black Stories

Bingo met het begin! Maar was het maar een anonieme piraat…

2 likes

Wel familie maar niet zijn kind? Dan zijn vrouw.

We zijn vooral met heel veel, ik wist al 80% toen ik vroeg Haha. En volgens mij ben ik er nog steeds niet helemaal.

Nee. Als hij dat zou weten zou hij het nooit eten. Zijn collega’s hadden hem wijsgemaakt dat het een vogel was.

Zijn kapitein!

Ting ting ting

Wie kan het hele verhaal vormen?

1 like

Hij ging naar een lunchroom en bestelde een broodje vogel. Hij nam een hap en besefte toen dat hij op zijn schip een heel andere smaak proefde bij zijn broodje vogel. Zijn vrouw was daar overleden/vermoord (??) en besefte dat hij zijn vrouw opat op het schip?

Ik heb het gevoel dat het nog niet klopt hahah. Waarom is zijn vrouw dood en hoe beland zijn vrouw op her broodje? Wie maakte de broodjes?

1 like

Hij was piraat op een schip dat schipbreuk leed en spoelde aan op een eiland. Zijn vrouw was ook op de boot maar hij zag haar niet op het strand. Want omdat ze een vrouw was en dus het minst waardevol (toen) hebben de anderen op de boot haar omgelegd en haar in stukken gesneden en geserveerd als vogel

Ze was de enige die er niet was, dus op het moment dat het broodje vogel in het restaurant niet naar mens smaakt, ziet hij dat hij zijn eigen vrouw heeft gegeten en sterft aan een hartstilstand.

Edit: hij had altijd gedacht dat ze verdronken was, maar met de hap komt de realisatie dat het anders was.

8 likes

Moraal van het verhaal. Altijd je eigen broodjes smeren

27 likes

Helemaal goed!!!

Hij dacht dus dat hij vogel at. Maar het echte broodje vogel smaakte zo anders dat hij dacht… wat heb ik dan gegeten daar toen we schipbreuk leden? Dat was dus zijn vrouw. Op het broodje van de lunchroom zat echt vogel @Rozecoupeschaar

1 like

Geen broodjes vogel bestellen in een restaurant.

2 likes

En misschien beter zoeken naar je vrouw

8 likes

Jaa en @Luzarl af en toe meer (hints) gegeven dan alleen antwoord op de vraag met ja of nee hahah dan is het nog moeilijker natuurlijk!

1 like

Ja ik snap niet hoe hij ineens weet dat het zijn vrouw was? Was hij zn chick niet kwijt dan

Oké refereren naar zijn vrouw als chick… geen goed idee…blugh

1 like

Ja ik vond hem zo moeilijk, ik dacht echt ja hoe krijg ik zn beroep hier nou ooit in verwerkt!! Officieel gaat het ook om een broodje albatros, maar zeevogel is goed :+1:t2: Superleuk om dit te doen!

4 likes

Maak jij de volgende!

@Chesirecat die dit bericht en verhaal ook leuk vind… hahahahaha

1 like

Jawel, maar ze kon gewoon overleden of verdronken zijn. Dat betekend niet dat je haar ook op hoeft te eten toch?

Hahah die “hij had een papegaai op zn schouder” was wel een goeie hint richting piraat.

2 likes

Beetje mayo… Lekker hoor!

1 like