Hij was een schipper die dacht dat hij een broodje kip at maar het was een zeemeeuw?
Op het broodje zat vogelvlees!
Ja!
Dichtbij, maar niet helemaal
Hij is wel schipper, de rest nee
Omg de man besteld een broodje vogel (want wtf waarom niet) hij bestelt dat omdat hij het kent. Of eigenlijk denkt te kennen. Want het broodje is niet vergiftigd, het is wat het claimt te zijn. Maar hij heeft het al eerder op, anders bestel je het niet.
Er is dus iets mis met de vorige keer dat hij dat at. Toen was het iets anders. Mensenvlees omdat ze honger hadden op de boot en iemand opgeofferd werd?
Very close! Er is niemand geofferd
Het was geen vogel vlees maar een van zijn collega’s?
Op het broodje wat hij in de lunchroom bestelde zat echt vogel vlees!
Of schipbreuk geleden en toen net als dat basketbalteam in de Andes gingen ze elkaar opeten? Alleen wist de piraat dat niet? En nu hij een broodje meeuw of wat dan ook eet komt het allemaal terug. Hij schrikt van de realisatie en sterft. Zelfmoord lijkt me vreemd, want hij sterft direct door de hap.
Heeft hij eerder in zijn leven mensenvlees gegeten?
Hmm op dat broodje wél? Welke dan niet . Mijn hoofd kan dit niet handelen. Of denk ik te ver?
Oh ja! En hij besefte door dit broodje vogel dat het anders smaakte dan een eerder broodje vogel.
Hij at op zijn schip een collega terwijl hij dacht dat hij vogel at?
Je bent er bijna! Maar wie heeft hij dan opgegeten?
Nouja, hij dacht dat het zeevogel was. Maar dit broodje zeevogel smaakte een beetje anders dan toen…
Lol oké jullie zijn allemaal wat sneller dan wat ik gewend ben van de mensen waar ik dit mee speel op zulke avondjes
Maar in real life gaat het ook allemaal veel langzamer en minder mensen dus minder vragen
Hij at voorheen altijd mensen vlees maar dacht dat het vogel was. Nu hij echt vogel vlees at schrok hij zich dus dood?
Ja, maar waarom at ie mensenvlees? Waarom zou je dat doen? En welk mens dan?
Was hij met alleen collega schippers? Op de boot dus.
At hij familie?
Ja je hebt gelijk met het eerste gedeelte. Hij is piraat, dus was op een boot. wat drijft je dan zover om mensenvlees te gaan eten?
Ze leden allemaal schipbreuk en hij heeft zonder het te weten een andere piraat op een onbewoond eiland opgegeten, die werd geprepareerd door iemand anders zodat onze piraat het niet wist en het werd hem voorgeschoteld als vogel.
Of ze hebben de lokale inboorlingen opgegeten, maar hij wist het niet, dat hij mens heeft gegeten want anders was hij niet geschrokken.
Wist hij dat hij toen mensenvlees at?